انتقال امتیاز قشقایی شیراز ؛ امتیاز تیم فوتبال شهدای قشقایی از فارس رفت

انتقال امتیاز قشقایی شیراز . امتیاز تیم فوتبال شهدای قشقایی از فارس رفت. در ادامه مطلب قشقایی شیراز انتقال امتیاز همراه فیگار باشید.

پس از توافق میان مدیران باشگاه قشقایی شیراز و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، تیمی زیر نظر این شرکت در مسابقات لیگ دسته ا‌ول فوتبال شرکت می‌کند.

انتقال امتیاز قشقایی شیراز

امتیاز تیم فوتبال شهدای قشقایی از فارس رفت

امتیاز تیم فوتبال شهدای قشقایی, قشقایی شیراز انتقال امتیاز
امتیاز تیم فوتبال شهدای قشقایی, قشقایی شیراز انتقال امتیاز

بعد از توافق میان مدیران باشگاه قشقایی و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، این تیم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته ا‌ول حضور پیدا می‌کند و سعید اخباری نیز به‌عنوان سرمربی چادرملو اردکان انتخاب شده است. شرکت معدنی و صنعتی چادرملو سال گذشته فعالیت‌های باشگاهی خود در شهرستان اردکان را در رشته‌های والیبال، شمشیربازی، دو و میدانی و بدمینتون آغاز و در سال جاری فوتبال ساحلی را نیز به آن اضافه کرده بود که اکنون وارد تیمداری در لیگ یک فوتبال ایران شد.

بیشتر بخوانید:

انتقال امتیاز قشقایی شیراز

امتیاز تیم فوتبال شهدای قشقایی, قشقایی شیراز انتقال امتیاز
امتیاز تیم فوتبال شهدای قشقایی, قشقایی شیراز انتقال امتیاز

این شرکت برای ایجاد زیرساخت ورزشی و همچنین احداث طرح‌های ورزشی ازجمله استادیوم فوتبال در شهرستان اردکان یزد اقدام کرده و بنابر برنامه‌های خود اقدام به حضور در فوتبال حرفه‌ای کرد و امتیاز قشقایی شیراز در لیگ یک را خرید. همچنین سعید اخباری به‌عنوان سرمربی جدید تیم چادرملو برگزیده و تمرینات این تیم به‌زودی آغاز خواهد شد. تیم قشقایی از سال 1397 با خرید امتیاز تیم برق جدید وارد مسابقات لیگ دسته اول فوتبال شد و فصل گذشته به رتبه چهاردهم جدول دست یافت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انتقال امتیاز قشقایی شیراز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *