جعفر دانش معلم فردوس ؛ جعفر دانش معلم متجاوز فردوس کیست؟

جعفر دانش معلم فردوس . تجاوز به بیش از ۱۰ دختر دانش آموز. در ادامه مطلب معلم فردوس جعفر دانش همراه فیگار باشید.

انتشار خبر تجاوز فردی به نام جعفر دانش معلم دبستانی در شهرستان فردوس از توابع استان خراسان جنوبی به بیش از ۱۰ دانش آموز دختر در کلاس تقویتی واکنش های منفی کاربران در اینستاگرام را به دنبال داشته است.

جعفر دانش معلم فردوس

جعفر دانش معلم متجاوز فردوس کیست؟

معلم فردوس جعفر دانش
معلم فردوس جعفر دانش

موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در پی انتشار خبر آزار جنسی دانش آموزان توسط معلم مرد ۵۵ ساله در فردوس، گفت: اردیبهشت ماه سال جاری فردی با هویت جعفر دانش دارای ۲۸ سال سابقه خدمت که تاکنون هیچ گونه سوء‌سابقه‌ای نداشته است در محل پارکینگ منزل مسکونی خود در خارج از ساعت آموزشی با هماهنگی هفت نفر از اولیای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی اقدام به برگزاری کلاس خصوصی برای آنان کرده است.

بیشتر بخوانید:

جعفر دانش معلم فردوس

معلم فردوس جعفر دانش
معلم فردوس جعفر دانش

 

وی گفت: فرد مذکور طی فرآیند آموزش خود، به اذعان دانش‌آموزان متاسفانه آنان را مورد آزار کلامی و جسمی قرار داده است. مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: برگزاری این گونه کلاس‌ها به هیچ عنوان مورد تایید آموزش و پرورش نبوده و بار‌ها به عدم برگزاری این گونه کلاس‌ها توصیه شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جعفر دانش معلم فردوس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *