بی نشان، آتش سرد و راز ناتمام سریال های جدید تلویزیون [+ عکس بازیگران]

بی نشان، آتش سرد و راز ناتمام سریال های جدید تلویزیون. شروعِ سریال‌های جدید به جای نوستالژی‌‌ها. در ادامه مطلب راز ناتمام آتش سرد بی نشان همراه فیگار باشید.

سریال‌های شبکه دو و شبکه سه، جدید می‌شوند و قرار است بعد از پایانِ «شب دهم»، استان‌های صدا و سیما سریال زندگی شهید باهنر را در اختیار شبکه یک قرار دهد.

بی نشان، آتش سرد و راز ناتمام سریال های جدید تلویزیون

شروعِ سریال‌های جدید به جای نوستالژی‌‌ها

راز ناتمام آتش سرد بی نشان
راز ناتمام آتش سرد بی نشان

«آتش سرد» قرار است به زودی سریال شبکه دو سیما باشد. سریالی که ابتدا در زمانِ شروع تولید نامش «شب بیدار» بود و آرام آرام در آستانه پایان فیلمبرداری، نامِ این سریال تغییر کرد و به «آتش سرد» شناخته می‌شود. کاری که در آن عبدالرضا اکبری و پرویز فلاحی‌پور نقش‌های محوری دارند.سریال آتش سرد: زمان پخش ، داستان و بازیگران سریال آتش سرد.

بیشتر بخوانید:

شروعِ سریال‌های جدید به جای نوستالژی‌‌ها

راز ناتمام آتش سرد بی نشان
راز ناتمام آتش سرد بی نشان

«شب دهم»، «پیروفا»، «گاندو»، «برف بی صدا می‌بارد»، «مختارنامه»، «مرضیه»، «یلدا»، «از سرنوشت 1»، «یک تکه زمین»، «پرده نشین» و «دیوار» سریال‌هایی‌اند که این شب‌ها در جدول پخش صدا و سیما قرار دارند و از شبکه‌ها روی آنتن می‌روند. اما در ادامه و شروعِ پخش سریال‌های جدید ، «آتش سرد» قطعی شد. “آتش سرد” قرار است سریال جدید و تازه شبکه دو سیما باشد؛ مجموعه‌ای که به تعبیرِ یکی از بازیگرانش، خیلی زودتر آماده پخش بوده است.

بی نشان، آتش سرد و راز ناتمام

راز ناتمام آتش سرد بی نشان
راز ناتمام آتش سرد بی نشان

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بی نشان، آتش سرد و راز ناتمام سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *