دختر زنده‌یاد علی سلیمانی مجری برنامه خانه‌زاد شد + [عکس خانم مجری]

دختر زنده‌یاد علی سلیمانی مجری برنامه خانه‌زاد شد. اولین اجرای تلویزیونی دختر مرحوم علی سلیمانی در برنامه. در ادامه مطلب دختر علی سلیمانی همراه فیگار باشید.

«خانه‌زاد» برنامه‌ای از گروه معارف شبکه دو به تهیه‌کنندگی سیدصادق حسینی است که از سه‌شنبه یازدهم مردادماه هر شب روانه آنتن می‌شود.

دختر زنده‌یاد علی سلیمانی مجری برنامه خانه‌زاد شد

اولین اجرای تلویزیونی دختر مرحوم علی سلیمانی در برنامه

دختر علی سلیمانی مجری
دختر علی سلیمانی مجری

این برنامه گفت‌وگو محور با اجرای سلمان فرخنده هر شب با یکی از خادمین هیئت‌های مذهبی که هر یک در نقشی خاص، مشغول خدمت به مجالس عزاداری امام حسین(ع) هستند و تجارب شگرفی از این خدمت‌رسانی دارند، به گفت‌وگو می‌پردازد. اجرای یکی از بخش‌های این برنامه با نام “روزشمار” را صبا سلیمانی دختر زنده‌یاد علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون بر عهده دارد. در این بخش یک داستان از واقعه کربلا متصل به روزهای مختلفِ دهه اول محرم روایت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مجری برنامه خانه‌زاد

دختر علی سلیمانی مجری
دختر علی سلیمانی مجری

یکی دیگر از بخش‌های «خانه‌زاد» پرداختن به روضه‌های خانگی به صورت رئالیتی شو از مرحله آماده شدن خانه تا خرید وسایل، آمدن مهمانان و مداح، برپایی علم‌ها و … خواهد بود. چایخانه حسینی و نوارخانه (با معرفی و پخش نوحه‌های خاطره‌انگیز) و پخش مستندهای مربوط به مهمان برنامه از دیگر بخش‌های برنامه «خانه‌زاد» است که برای هر یک دکوری متفاوت تولید شده است. «خانه‌زاد» کاریست از گروه معارف شبکه دو به تهیه‌کنندگی سیدصادق حسینی که در ۱۳ قسمت هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو روانه آنتن می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برنامه خانه‌زاد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *