فن پیج بهنوش بختیاری ؛ موضوع چیست و کاربران چه می‌گویند ؟

مرد جوان که ادمین فن پیج بهنوش بختیاری را به قتل رسانده بود در ماجرای گروگانگیری در اراک دستگیر شد. در ادامه نوشتار فن پیج بهنوش بختیاری با فیگار بمانید.

اواسط مرداد ماه بود که پلیس استان مرکزی اعلام کرد قاتل ادمین فن پیج بهنوش بختیاری را بازداشت کرده است. قاتل که در یک مکان پرورش مرغ در روستا‌های اطراف شهر اراک خودش را پنهان کرده بود، با مذاکره پلیس این استان تسلیم شد. او حالا پرده از جنایت خود برداشته است.

فن پیج بهنوش بختیاری

موضوع چیست و کاربران چه می‌گویند ؟

روحانی نما تهرانی که با بهنوش بختیاری عکس یادگاری دارد به قتل رسید. این مرد روحانی نما در پارک چیتگر به قتل رسید. جسد مرد روحانی نما پس از سه روز کشف شد و تحقیقات برای دستگیری عامل قتل مرد روحانی نما در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت. قاتل مرد روحانی نما در در استان مرکزی دستگیر شد.

بهنوش بختیاری در پیج اینستاگرامی خود از قتل ادمین فن پیج خود خبر داد. ادمین بهنوش بختیاری یک روحانی بود که چندی قبل به قتل رسید هنوز پلیس واکنشی به قتل ادمین بهنوش بختیاری نشان نداده است. ادمین فن پیج بهنوش بختیاری را در عکس زیر مشاهده می‌کنید.

ادمین فن پیج بهنوش بختیاری
ادمین فن پیج اینستاگرام بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون از قتل ادمین فن پیجش در اینستاگرام خبر داد.

او تصویر یک روحانی را منتشر کرد و نوشت:

حاج آقا همتی روحت شاد… تو فقط فن پیج نبودی یک انسان بودی که روزی بهت گفتم بچه آخوند شما که ما رو قبول نداری… گفتی من حجاب قلب شما رو دیدم و حجاب ظاهر در این دوره امری اختیاری است.

او در ادامه افزود:

خدای من، باورم نمی شه به خاطر دزدی، شما رو به قتل رسوندن. شکر که شنیدم دستگیر شدن وگرنه قلبم تا ابد می سوخت… روحت شاد…

درواقع وقتی عکس سلفی زوج جوان در غرب تهران، راز جسد مردی را که پایین تپه‌ای افتاده بود فاش کرد، تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد. کارآگاهان موفق شدند هویت مقتول و قاتل را شناسایی کنند تا این که استوری خانم بازیگر پرونده را وارد مسیری تازه کرد.

ساعت ۲۰ شامگاه ۱۷ تیر امسال ماموران پلیس تهران در جریان پیدا شدن جسد مردی نزدیکی گاردریل بزرگراه خرازی قرار گرفتند و خیلی زود ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.


بیشتر بخوانید:


بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس محمد وهابی از شعبه ۲ دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی صحنه جرم پای در محل گذاشتند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که از زمان قتل حدود ۱۲ ساعت می‌گذرد و قتل در محل دیگری رخ داده و جسد به آنجا منتقل شده است.

ادمین فن پیج بهنوش بختیاری
ادمین فن پیج بهنوش بختیاری

همچنین در تحقیقات میدانی از اهالی محل گرچه هویت جنازه به دست نیامد؛ اما مشخص شد راننده یک خودروی پژو حدود ساعت ۷ تا ۸ صبح همان روز جسد را با خودرویی خونی به آنجا منتقل و فرار کرده است. در بازرسی از جیب‌های مقتول مدرکی که هویت او را برملا کند به دست نیامد. به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و عامل قتل ادامه یافت.


بیشتر بخوانید:


سارا همسر قاتل و منشی شرکت فردین مدعی است که همسرش مرد شکاکی است و مدام به او سوء‌ظن داشته است. او تیرماه در اعتراف اش گفته بود من برای انجام کار‌های شرکت با مدیرعامل مراوداتی داشتم، اما شوهرم به من بدگمان شده بود. من هم ناچار شدم در این‌باره با مدیرعامل صحبت کنم. اما او بعد از شنیدن این موضوع عصبانی شد و گفت شوهرم حق ندارد به او تهمت بزند.

او گفته که  با بالا گرفتن اختلافات شوهرم گفت دیگر نباید سر کار بروم. در این شرایط بود که از رئیسم خواستم با شوهرم صحبت کند و بگوید که رابطه ما کاری است. در نهایت، روز حادثه شوهر سارا و مدیرعامل شرکت حوالی غرب تهران قرار گذاشتند تا با هم صحبت کنند، اما بعد از آن بود که دیگر از وحید خبری نشد و بعد خبر رسید که مدیرعامل شرکت به قتل رسیده است.


بیشتر بخوانید:


از همراهی شما تا انتهای نوشتار فن پیج بهنوش بختیاری سپاس‌گزار هستیم. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *