تریلر فیلم اسپایدرمن (SPIDER-MAN: NO WAY HOME) ؛ لو رفت یا سیاست بود؟

تریلر اسپایدرمن توسط یک منبع غیررسمی در فضای مجازی منتشر شد و علی‌رغم تلاش‌های سونی در دسترس قرار دارد. در نوشتار تریلر فیلم اسپایدرمن با فیگار بمانید.

به نظر می‌رسد تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home در فضای مجازی لو رفته است. در ابتدا حدس‌هایی مبنی بر حقیقت نداشتن و غیر واقعی بودن تریلر فیلم اسپایدر من که منتشر شده بود، وجود داشت. اما تلاش سخت سونی برای حذف ویدیو و همچنین اشاره هیجان انگیز و کنجکاو کننده تام هالند در استوری اینستاگرام، تقریبا ما را از صحت تریلر مطمئن کرده است.

تریلر فیلم اسپایدرمن (SPIDER-MAN: NO WAY HOME)

لو رفت یا سیاست بود؟

تریلر فیلم اسپایدرمن , تریلر فیلم اسپایدرمن 2021 , تریلر فیلم اسپایدرمن دور از خانه , تریلر SPIDER MAN NO WAY HOME
تریلر فیلم اسپایدرمن 2021 , تریلر فیلم اسپایدرمن دور از خانه , تریلر SPIDER MAN NO WAY HOME

جدیدترین اقتباس سینمایی مرد عنکبوتی تحت عنوان Spider-Man: No Way Home شناخته شده و توسط جان واتس (Jon Watts) ساخته شده است؛ فردی که طی سال‌های گذشته Spider-Man: Homecoming و Spider-Man: Far From Home را جلوی دوربین برد.

فاصله چندانی با اکران No Way Home نداریم اما سونی بنا به دلایلی ترجیح داده سکوت اختیار کرده و هیچ گونه آیتم تبلیغاتی‌ای را در فضای مجازی به اشتراک نگذاشته است.

هر چند، اطلاعات رسمی‌ای قبلا منتشر شده بودند که طبق آن‌ها مرد عنکبوتی در تازه‌ترین ماجراجویی خود تنها نبوده و دکتر استرنج با نقش‌آفرینی بندیکت کمبربچ (Benedict Cumberbatc) همراهی‌اش می‌کند. ظاهرا در غیاب تونی استارک او وظیفه راهنمایی انتقامجوی جوان را بر عهده گرفته است.

این تریلر جلوه‌های ویژه ناتمام بسیاری دارد و به نظر می‌رسد یک نسخه اولیه و کم‌کیفیت از تریلر No Way Home باشد. تام هالند و بندیکت کمبربچ در بیشتر لحظات ویدیو حضور دارند و ظاهرا ماجرا دقیقا از همان جایی ادامه پیدا می‌کند که در فیلم قبلی Spider-Man به پایان رسید؛ یعنی فاش شدن هویت پیتر پارکر و اکنون تلاش او برای پنهان شدن.


بیشتر بخوانید:


برخلاف سکوت مارول و سونی، منابع غیررسمی طی ماه‌های گذشته فعالیت زیادی داشته و جزئیات قابل‌توجهی از فیلم Spider-Man: No Way Home را لو داده‌اند. اینطور که به نظر می‌رسد، نظم مولتی ورس در پی اتفاقاتی بهم ریخته و نسخه‌های توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) مرد عنکبوتی به خط اصلی زمانی انتقال می‌یابند.

تریلر فیلم اسپایدرمن , تریلر فیلم اسپایدرمن 2021 , تریلر فیلم اسپایدرمن دور از خانه , تریلر SPIDER MAN NO WAY HOME
تریلر اسپایدرمن 2021 , تریلر فیلم اسپایدرمن دور از خانه , تریلر SPIDER MAN NO WAY HOME

بدین ترتیب، شاهد یک همکاری میان آن‌ها و نسخه تام هالند (Tom Holland) خواهیم بود. اطلاعات لو رفته به همین مورد خلاصه نمی‌شود و چهره‌های آشنای دیگری هم در داستان حضور دارند. آلفرد مولینا (Alfred Molina) و جیمی فاکس (Jamie Foxx) بازمی‌گردند تا بار دیگر دکتر اختاپوس و الکترو را به تصویر بکشند. به این موارد باید گرین گابلین با نقش‌آفرینی ویلم دفو (Willem Dafoe) و دردویل با نقش‌آفرینی چارلی کاکس (Charlie Cox) را افزود.

متاسفانه این تریلر هم هیچ‌گونه اشاره‌ای به بحث مولتی‌ورس یا حضور نسخه‌های دیگر اسپایدرمن مثل توبی مگوایر یا اندرو گارفیلد ندارد. این شایعات هیجان‌انگیز از مدت‌ها پیش حول محور فیلم Spider-Man: No Way Home وجود داشته اما هنوز هم نمی‌توان آن‌ها را به تایید ۱۰۰ درصدی رساند.


بیشتر بخوانید:


باز نزدیک شدن به رویداد CinemaCon، یکی از افشاگرهای مشهور مدعی شد اولین تریلر فیلم مرد عنکبوتی 3 در جریان این رویداد به نمایش درمی‌آید. افشاگر مشهور مدت کوتاهی بعد توییت خود را حذف کرد که اقدامی غیرمرسوم به شمار می‌رود.

تریلر فیلم اسپایدرمن , تریلر فیلم اسپایدرمن 2021 , تریلر فیلم اسپایدرمن دور از خانه , تریلر SPIDER MAN NO WAY HOME
تریلر اسپایدرمن 2021 , تریلر فیلم اسپایدرمن دور از خانه , تریلر SPIDER MAN NO WAY HOME

در نتیجه، کاربران احتمال دادند ادعای او حقیقت داشته و به خاطر فشار سونی مجبور شده توییت را حذف کند. با گذشت مدت کوتاهی، یکی دیگر از افشاگرها ادعای مشابهی را مطرح کرد تا تمامی شک و تردیدها به اطمینان تبدیل شود.

در هر حال همان‌طور که گفتیم دو مسئله می‌تواند اطمینان ما از صحت و واقعی بودن تریلر را زیاد کند. به گزارش هالیوود ریپورتر، سونی بلافاصله پس از لو رفتن ویدیو در سطح فضای مجازی سعی کرده با به‌کارگیری مواضع شدید قانونی جلوی پخش آن را بگیرد. از سوی دیگر، تام هالند بازیگر نقش اصلی فیلم با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود گفته «شما آماده نیستید!».


بیشتر بخوانید:


اگرچه اولین تریلر فیلم مرد عنکبوتی 3 کیفیت بالایی نداشته و حتی نمی‌توان صدای شخصیت‌ها را به وضوح شنید، نکات بسیار مهمی را تایید می‌کند. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، افشای هویت واقعی تارزن نیویورکی چالش‌هایی را برایش به وجود آورده و بخشی از جدیدترین محصول مارول به همین موضوع اختصاص داده شده است.

تریلر فیلم اسپایدرمن , تریلر فیلم اسپایدرمن 2021 , تریلر فیلم اسپایدرمن دور از خانه , تریلر SPIDER MAN NO WAY HOME
تریلر فیلم اسپایدرمن 2021 , تریلر فیلم اسپایدرمن دور از خانه , تریلر SPIDER MAN NO WAY HOME

در ادامه شاهد ملاقات پیتر و دکتر استرنج هستیم. ظاهرا استرنج سعی می‌کند مشکل پیتر را با جادو حل کند که این اقدام تبعاتی به همراه دارد. در انتها هم دکتر اختاپوس را می‌بینیم که به پیتر سلام می‌کند؛ همان‌طور که افشاگر مشهور ادعا کرده بود.


بیشتر بخوانید:


نکات قابل توجهی در این تریلر وجود دارد که به بیشتر آن‌ها اشاره کرده‌ایم؛ نکاتی رسما به اسپایدرورس و حضور هر سه اسپایدرمن در فیلم مرد عنکبوتی ۳ و دنیای سینمایی مارول اشاره دارد.

شما می‌توانید نسخه‌ی رسمی و کامل این تریلر هیجان‌انگیز را در همین صفحه تماشا کنید. به محض انتشار اطلاعات بیشتر از این فیلم مورد انتظار، آن‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

لینک دانلود تریلر اسپایدرمن با کیفیت 144p

لینک دانلود تریلر اسپایدرمن 2021 با کیفیت 240p

لینک دانلود تریلر اسپایدرمن دور از خانه با کیفیت 360p

لینک دانلود تریلر SPIDER MAN NO WAY HOME با کیفیت 480p

لینک دانلود تریلر اسپایدرمن با کیفیت 720p

لینک دانلود تریلر اسپایدرمن با کیفیت 1080p

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر فیلم اسپایدر من سپاس‌گزار هستیم. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *