سید جواد هاشمی سریال زخم کاری ؛ سید جواد هاشمی استخر !

سید جواد هاشمی نسبت به اتفاقات اخیر خود در سریال زخم کاری حرف‌هایی را زد. با نوشتار سید جواد هاشمی سریال زخم کاری همراه فیگار بمانید.

بازتاب گسترده سکانس حضور سید جواد هاشمی کنار استخر در سریال زخم کاری، باعث شد تا برخی از فعالان رسانه‌ای ادعای ممنوع التصویر شدن او را در تلویزیون مطرح کنند. آن‌ها برای اثبات ادعای شان به پخش نشدن قسمت اول برنامه «نشان ارادت» که قرار بود با حضور سید جواد هاشمی از شبکه ۲ پخش شود، اشاره می‌کنند.

سید جواد هاشمی سریال زخم کاری

سید جواد هاشمی استخر !

سید جواد هاشمی سریال زخم کاری ؛ سید جواد هاشمی استخر !
سید جواد هاشمی سریال زخم کاری ؛ سید جواد هاشمی استخر !

سیدجواد هاشمی چهره آشنا در سینما و تلویزیون ایران است. سیدجواد هاشمی علاوه بر بازیگری، در حوزه کارگردانی، فیلمنامه نویسی و مجری گری نیز فعالیت بسیاری دارد. سیدجواد هاشمی بیشتر در نقش های مذعبی ایفای نقش میکند. سیدجواد هاشمی متولد ۲۷ دی ۱۳۴۴ است. سید جواد هاشمی درباره اتفاقات اخیر و سکانس لخت شدن او در سریال زخم کاری توضیحاتی داد.

سکانسی از این بازیگر که بنابر موقعیت داستان و شخصیتش در استخر بود، باعث شد کاربران واکنش‌های طنزآمیز فراوانی به حضور کوتاه و افتخاری او نشان بدهند اما ماجرا به همین جا ختم نشد.

دیروز ویژه برنامه محرمی «نشان ارادت» با حضور او، از کنداکتور شبکه ۲ خارج شد. به دلیل تصویری که با نقش‌های مثبت، نقش شهدا و رزمندگان از هاشمی در ذهن مخاطبان به جا مانده، فعالیت‌ها و حرکات این بازیگر بیشتر از دیگران زیر ذره‌بین است و واکنش‌هایی را به دنبال دارد.

سید جواد هاشمی استخر

سید جواد هاشمی سریال زخم کاری ؛ سید جواد هاشمی استخر !
سید جواد هاشمی سریال زخم کاری ؛ سید جواد هاشمی استخر !

هومن حاجی عبداللهی ، با انتشار تصویری از جواد هاشمی در استوری اینستاگرام خود نوشت:

سالها باهاش کار کردم همیشه منش شهدا رو داشت دوساله یخورده ازش بی خبرم تا به خودم بجنبم توی یه کار لخت شد.

منتقدان می‌گویند که سکانس جنجالی سیدجواد هاشمی در زخم کاری به نوعی حرمت شکنی بوده است. فعالان مذهبی نیز با انتشار احادیثی معتقدند که برهنه شدن سید جواد هاشمی در سریال زخم کاری، برخلاف اصول مذهبی و اخلاقی بوده است.

سیدجواد هاشمی می‌گوید:

پس از منتشر شدن این قسمت از فیلم ملاحظاتی انجام شده است که موجب عدم حضور من در برنامه “نشان ارادت” بوده اما اینکه این ملاحظات چقدر میتواند درست باشد و چقدر احمقانه؟ من نمیدانم! به اعتقاد من این ماجرا ربطی به هم ندارد اما دوستان آن ها را به هم ارتباط میدهند. در خصوص این حواشی میتوانم بگویم چطور لخت شدن برای سینه زدن در مجالس عزاداری امام حسین اشکالی ندارد و لخت شدن در کنار استخر آن هم برای ایفای نقش در یک سریال اشکال دارد؟

جواد هاشمی خیلی قبل‌تر از این‌ها به بهانه ساخت مستند «یار دوازدهم» در مقام تهیه‌کننده درگیر حاشیه شده بود. این مستند سال ۹۳ با هدف حمایت هنرمندان از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ ساخته شد و جواد هاشمی با همراهی تعدادی از بازیگران به برزیل سفر کرد.

انتشار تصویر تعدادی از بازیگران با شلوارک در برزیل و صحبت‌های جواد هاشمی درباره فروش خانه خود برای تامین هزینه ساخت این مستند از حاشیه‌هایی است که باعث شد «یار دوازدهم» مستند پرسروصدایی باشد و نام جواد هاشمی را بر سر زبان‌ها بیندازد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سید جواد هاشمی سریال زخم کاری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این موضوع آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *