تاریخ اکران انیمیشن جدید باب اسفنجی مشخص شد

کریسمس سال آینده میلادی، انیمیشن جدید باب اسفنجی با عنوان The SpongeBob Movie: Search for SquarePants برای هواداران این فرنچایز منتشر خواهد شد.

باب اسفنجی یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای دنیای انیمیشن است که میلیون‌ها طرفدار دارد. این مجموعه، تازه‌ترین پروژه سینمایی خود را با نام The SpongeBob Movie: Search for SquarePants در آینده اکران خواهد کرد که به دلیل تغییرات در برنامه‌های «پارامونت پیکچرز»، دچار تاخیر شده بود و حالا تاریخ اکران نهایی آن اعلام شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران انیمیشن جدید باب اسفنجی

در جشن 25 سالگی مجموعه باب اسفنجی، انیمیشن سینمایی جست و جو برای شلوار مکعبی در کریسمس سال 2025 میلادی به روی پرده سینما خواهد رفت و به طرفدارانش وقایع جدید و هیجان انگیزی را ارائه خواهد داد.

این خبر در مراسم سینماکان با مخاطبان به اشتراک گذاشته شد. هرچند هنوز اطلاعاتی درباره محتوای داستانی فیلم در دسترس نیست، اما می‌دانیم که باب اسفنجی در یک سفر برای خودشناسی با ماجراها و وقایع غیرمنتظره‌ای روبرو می‌شود.

انیمیشن جدید باب اسفنجی

همچنین، یک اسپین‌آف از این مجموعه با نام Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie نیز برای پخش در سرویس استریم نتفلیکس برنامه‌ریزی شده و به زودی به انتشار خواهد رسید. تاریخ اکران انیمیشن The SpongeBob Movie: Search for SquarePants برای 19 دسامبر 2025 (28 آذر 1404) برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن جدید باب اسفنجی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *