تریلر فیلم Hit Man منتشر شد

تریلر فیلم Hit Man که با حضور «گلن پاول» پیش می‌رود و «ریچارد لینکلیتر» آن را کارگردانی کرده است، شب گذشته به عنوان سوپرایز منتشر شد.

این فیلم که به عنوان یک سوپرایز در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد، نقدهای مثبتی را از سمت منتقدان دریافت کرد. داستان فیلم درباره یک قاتل حرفه‌ای به نام «گری جانسون» (با بازی گلن پاول) است که در نگاه مشتریانش از سینما خارج می‌شود و حالا می‌خواهد انتقام بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Hit Man منتشر شد

در تریلر Hit Man مشخص شد که علاوه بر «گلن پاول»، بازیگران دیگری همچون «آدرین آرهونا» و «آستین آملیو» در این فیلم حضور دارند. این فیلم چهارمین همکاری بین «ریچارد لینکلیتر» و «گلن پاول» است. آن‌ها قبلاً در فیلم‌هایی مانند مات و مبهوت (Dazed and Confused)، مدرسه راک (School of Rock) و پیش از طلوع (Before Sunrise) با هم همکاری کرده بودند.

در جشنواره ونیز، «ریچارد لینکلیتر» اظهار داشت که مفهوم آدمکش‌ها از سینما برخاسته است و وجود واقعی ندارند. او ادامه داد و گفت:

آیا تا به حال شنیده‌اید کسی که آدمکش است، دستگیر شود؟ آیا شنیده‌اید که مردم همیشه درخواست کشتن کسی را داشته باشند؟ آدمکش‌ها فقط در سینما هستند.

او همچنین افزود که این فیلم تلاش می‌کند که ژانرهای مختلفی از جمله کمدی، نوآر، جنایی و روانشناختی را پوشش دهد. تریلر فیلم جدید هیتمن مشخص کرد که این اثر در تاریخ 7 ژوئن 2024 (18 خرداد 1403) از سرویس اسریتم نتفلیکس پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه فیلم‌های Hit Man چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *