فیلم درگیری مایک تایسون در هواپیما ؛ مشت‌زنی قهرمان سابق بوکس جهان در هواپیما

فیلم درگیری مایک تایسون در هواپیما نشان می‌دهد که مایک تایسون به‌سمت صندلی عقب خم شده و بارها با مشت به سرو‌صورت یک مسافر می‌کوبد و او را مجروح می‌کند.

مقامات پلیس سرگرم تحقیق درباره حادثه‌ای هستند که در جریان آن حمله مایک تایسون قهرمان پیشین مشت‌زنی سنگین‌وزن جهان، به یکی از مسافران خطوط هواپیمایی «جت بلو» حمله کرد.

فیلم درگیری مایک تایسون در هواپیما

مشت‌زنی قهرمان سابق بوکس جهان در هواپیما

فیلم درگیری مایک تایسون در هواپیما
فیلم درگیری مایک تایسون در هواپیما

بیشتر بخوانید:

در این ویدئو که ابتدا پایگاه خبری «تی‌ام‌زی» آن را منتشر کرد، گفته می‌شود که این پرواز شرکت هواپیمایی «جت بلو» از فرودگاه بین‌المللی سانفرانسیسکو به سمت فلوریدا می‌رفت.

نمایندگان مایک تایسون ضمن تأیید این حادثه، به آسوشیتدپرس گفتند که ابتدا مسافر مزاحم این قهرمان پیشین مشت‌زنی را مورد اذیت و آزار کلامی قرار داد و به سمت او بطری آب پرتاب کرد.

تصاویر ویدئویی نیز نشان می‌دهد که این مسافر برای مدتی بالای سر مایک تایسون ایستاده است و در حالیکه دست‌های خود را تکان می‌دهد، بصورتی غیرمعمول با او صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

پلیس در بیانیه خود می‌گوید که پس از وقوع درگیری، مأموران با ورود به هواپیما دو نفر را بازداشت کردند، و فرد مصدوم بصورت سرپایی در فرودگاه درمان شد.

به گفته پلیس، این فرد از ارائه اطلاعات درباره حادثه و همکاری با مأموران خودداری کرده است. در بیانیه پلیس اشاره می‌شود که این دو نفر آزاد شدند و تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

فیلم درگیری مایک تایسون در هواپیما
فیلم درگیری مایک تایسون در هواپیما

هر چند که جزئیات ماجرا مشخص نیست ولی به گفته یکی از مسافران هواپیما، فرد مذکور حتی پیش از ورود به هواپیما شرایط عادی نداشت و صدای بلند او سایرین را آزار می‌داد.

شرکت هواپیمایی جت بلو تاکنون اظهار نظری درباره این حادثه نکرده است. فیلم درگیری به کلانتری «سن متئو» تحویل داده شده است و تحقیقات در این حوزه استحفاظی در جریان است.

بیشتر بخوانید:

مایک تایسون ۵۵ ساله از هنگام بازنشستگی، به عنوان بازیگر، چهره هنر و سرگرمی، و کارآفرین فعالیت کرده است. او برای تبلیغ محصولات شرکت خود در نمایشگاهی در پارک گلدن گیت به سانفرانسیسکو سفر کرده بود.

مایک تایسون در سال ۱۹۸۷ در بیست سالگی، جوان‌ترین قهرمان مشت‌زنی سنگین‌وزن تاریخ شد. او در دهه‌های گذشته درگیر حواشی بسیاری بوده است و حتی سه سال به اتهام تجاوز زندانی شد.

مایک تایسون در جریان یکی از مبارزات خود با ایواندر هالیفیلد، گوش او را گاز گرفت و برای مدت کوتاهی از شرکت در رقابت‌های مشت‌زنی محروم شد.

فیلم مشت‌زنی مایک تایسون در هواپیما

لینک دانلود فیلم مایک تایسون هواپیما 480p

لینک دانلود فیلم درگیری مایک تایسون هواپیما 360p

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم درگیری مایک تایسون در هواپیما سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *