بیماری بروس ویلیس ؛ بروس ویلیس به دلیل ابتلا به بیماری بازیگری را کنار گذاشت !

خانواده بروس ویلیس بازیگر شناخته شده هالیوود، روز چهارشنبه اعلام کرد او که ۶۷ سال دارد تصمیم گرفته است به دلیل بیماری بروس ویلیس از بازیگری کناره‌گیری کند.

این تصمیم بروس ویلیس، پس از تشخیص ابتلای او به بیماری «آفازی» که باعث اختلال در درک زبان یا تکلم می‌شود، اعلام شد. با فیگار همراه باشید.

بیماری بروس ویلیس

بروس ویلیس به دلیل ابتلا به بیماری بازیگری را کنار گذاشت !

بیماری بروس ویلیس
 بروس ویلیس به دلیل ابتلا به بیماری بازیگری را کنار گذاشت

بیشتر بخوانید:

اِما هِمینگ ویلیس، همسر بروس ویلیس، دِمی مور، همسر سابقش، و پنج فرزند او دربیانیه مشترکی کناره‌گیری او از بازیگری را اعلام کردند.

بیماری آفازی اغلب پس از سکته مغزی یا آسیب دیدن سر رخ می‌دهد. اما می‌تواند به دلیل تومور مغزی با رشد آهسته، یا بیماری‌هایی مانند آلزایمر نیز بروز کند.

این بیماری توانایی صحبت کردن، درک، خواندن، و نوشتن بیمار را تحت تأثیر قرار می‌دهد و عمدتا از عوارض ناشی از سکته مغزی یا آلزایمر عنوان می‌شود.

بیشتر بخوانید:

خبر بیماری بروس ویلیس ، یکی از محبوب‌ترین بازیگران فیلم‌های اکشن هالیوودی، بلافاصله با واکنش طرفداران او در فضای مجازی روبه‌رو شد.

او در چهار دهه فعالیت سینمایی‌اش، بیش از پنج میلیارد دلار برای کمپانی‌های تولید فیلم سود آورده است.هنوز مشخص نیست که آیا این تصمیم موقت است یا اینکه بروس ویلیس برای همیشه از صحنه کنار می‌رود.

به گفته پزشکان، تأثیرات این بیماری در افراد متفاوت است و عوامل مختلفی در پیشرفت اختلالات ناشی از آن، نقش دارند

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیماری بروس ویلیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *