ببینید: تصاویر جنجالی جشن تولد پردیس پورعابدینی

تصاویر جشن تولد پردیس پورعابدینی ، بازیگر سینما به تازگی با انتشار در فضای مجازی باعث ایجاد جنجال بسیاری شد که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

عکس جشن تولد پردیس پورعابدینی با انتشار در فضای مجازی از جنجال و حواشی زیادی برخوردار شد. منتشر شدن عکس‌های تولد پردیس پورعابدینی و پردیس پورعابدینی در تولد، بازخوردهای بسیاری داشت و مورد توجه بسیاری از کاربران شبکه‌های مجازی قرار گرفت.

تصاویر جشن تولد پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی متولد ۲۲ فروردین ۱۳۷۹ است. او بازیگر ایرانی‌است و در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم غریب برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او به تازگی 23 ساله شد و تصاویری جدید و جنجالی از جشن تولد این بازیگر اخیرا به انتشار رسید.

در ادامه می‌توانید عکس جشن تولد پردیس پورعابدینی را ببینید:

تصاویر جشن تولد پردیس پورعابدینی
تولد پردیس پورعابدینی
تصاویر جشن تولد پردیس پورعابدینی
تولد پردیس پورعابدینی
تصاویر جشن تولد پردیس پورعابدینی
تولد پردیس پورعابدینی

عکس جشن تولد پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی از سال 1398 تا به حال مشغول به کار است. او دوره کلاس‌های بازیگری را پشت سر گذاشته و کار خود را از تئاتر شروع کرد. او اولین بار با نمایشی به نام قصه ظهر جمعه به کارگردانی نسیم ادبی روی صحنه تئاتر رفت. تا اینکه با سریال شبکه خانگی آقازاده به اوج شهرت رسید. به گفته همکارانش در سریال آقازاده، این بازیگر تازه نفس سینمای ایران بسیار پرانرژی و مهربان و منظم است و تحت تاثیر نسیم ادبی بازی می‌کند. پردیس پورعابدینی همچنین در دوره‌های بازیگری مسعود کیمیایی هم شرکت کرده‌است.

پردیس پورعابدینی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد اما به گفته خود او مادر خوبی می‌شود و هر چیزی به موقع‌اش باید اتفاق بیفتد. پورعابدینی عاشق کتاب خواندن و فیلم دیدن می‌باشد، او بیشترین سرگرمی‌اش ورزش کردن در طبیعت است و شنا و اسب سواری را خیلی دوست دارد. او در اوقات فراغت خود به مسافرت می‌رود تا با فرهنگ‌های مختلف آشنا شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *