گای ریچی به سرقت ادبی محکوم شد [+جزئیات]

به تازگی، اخباری مبنی بر سرقت ادبی گای ریچی منتشر شد که حواشی زیادی داشت و صبح امروز، ددلاین تأیید کرد که گای ریچی به سرقت ادبی محکوم شد.

در خبری که صبح امروز از سمت ددلاین، تحت عنوان دزدی فیلمنامه از گای ریچی به انتشار رسید، داستان اصلی متهم شدن گای ریچی به سرقت ادبی را نشان داد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

پس از اینکه این خبر به انشتار رسید، برخی از خبرگزاری‌های خارجی این را تأیید کردند که در ادامه به داستان سرقت گای ریچی خواهیم پرداخت.

سرقت ادبی گای ریچی

سرقت ادبی گای ریچی
دزدی فیلمنامه از گای ریچی

به نقل از قطره ؛ و به گزارش ورایتی میکی دی‌هارا از گای ریچی برای فیلمنامه آقایان، شکایت کرده و مدعی شده است که این فیلم به نوعی با بازتولید قابل‌توجه فیلمنامه وی ساخته شده است. در اخباری که اخیراً از گای ریچی منتشر شده است، او برای ساخت فیلم آقایان با بازی متیو مک‌کانهی، چارلی هانام و میشل داکری به دادگاه می‌رود.

در شکایتی که به تازگی از این کارگردان بریتانیایی در لندن شده گای ریچی، از سوی نویسنده و بازیگر میکی دی‌هارا متهم شده که فیلمنامه آقایان یا همان جنتلمن‌ها مستقیماً از روی فیلمنامه‌ای که وی قبلا نوشته ساخته شده است و او حالا باید در دادگاه جوابگو باشد.

در ادامه می‌توانید تصویری از گای ریچی را ببینید:

سرقت ادبی گای ریچی
داستان سرقت گای ریچی

دزدی فیلمنامه از گای ریچی

سال ۲۰۱۸ که دی‌هارا فیلمنامه‌ای برمبنای شخصیتی که کارش فروش گسترده ماری‌جواناست را تحویل می‌دهد ریچی با این اشاره که زمان فیلم‌های گانگستری به پایان رسیده، نشان می‌دهد این پروژه دیگر در دستور کار نیست.

اما ۲ سال بعد ریچی «آقایان» را ساخت که در آن مک‌کانهی در نقش گانگستری به نام میکی بازی می‌کند که در تلاش است تا امپراتوری ماری‌جوانایی را که ساخته به فروش برساند و حالا ادعا می‌کند که این فیلم به نوعی با بازتولید قابل‌توجه فیلمنامه وی ساخته شده است.

گای ریچی، متولد ۱۹۶۸، کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس انگلیسی است. آثار او شامل فیلم‌های گانگستری بریتانیایی و فیلم‌های شرلوک هولمز با بازی رابرت داونی جونیور است. ریچی بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی مانند قاپ‌زنی، قفل، انبار و دو بشکه باروت، راکنرولا و شرلوک هلمز شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *