ببینید: پشت صحنه غوغایی پوست شیر سریال جنجالی [+ویدیو]

پشت صحنه جالب پوست شیر وایرال شد. پس از پخش سریال پشت صحنه آن در اینترنت قرار گرفت. برای پشت صحنه غوغایی پوست شیر همراه ما باشید.

پشت صحنه گریه منصور در پوست شیر در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد. در این صحنه منصور خشم و گریه خود را در زندان نشان می‍دهد. لحظه‌هایی از پشت صحنه سکانس خشم منصور در پوست شیر مورد توجه کاربران قرار گرفت. ویدیو کمتر دیده شده از بازی منصور در پوست شیر همه را شوکه کرد.

برای تماشای ویدیوی پشت صحنه غوغایی پوست شیر ما را دنبال کنید.

پشت صحنه غوغایی پوست شیر سریال جنجالی

سکانس شوکه کننده پوست شیر

سریال پوست شیر یک سریال بسیار هیجانی است که در هر فصل مخاطبان خود را حیرت زده می‌کند. سریال پوست شیر از سریال های بسیار پرمخاطب شبکه نمایش خانگی بوده است در ادامه ویدیوی دیده نشده از  پشت صحنه سریال پوست شیر را تماشای می‌کنید.

سریال پوست شیر در سه فصل تولید شده است این سریال این هفته به پایان می رسد و تمام مخاطبان همه قسمت های این سریال را پیگیری میکنند.

منصور یکی از نقش های مهم سریال پوست شیر است که در فصل جدید وارد سریال شده و مجتبی پیرزاده آن را بازی کرده است.

در قسمت بیست و سوم سریال پوست شیر منصور به دستشویی اداره آگاهی رفته و تمام خاطرات بد رفتار پدرش با خودش را به یاد میاورد.

سکانس مجتبی پیرزاد در نقش منصور پوست شیر

در ادامه نقشی که مجتبی پیرزاد بازی کرده است می‌بینید.

مجتبی پیرزاده در 11 دی 1364 در تهران، متولد شد که بازیگر است.

وی فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است که کارش را با تئاتر آغاز کرد و در 28 سالگی به طور رسمی جلوی دوربین رفت و با سریال «سایه بان» مشهور شد

مجتبی پیرزاده چند سالیست با خانم «فرزانه تفرشی» ازدواج کرده و ثمره این ازدواج یه فرزند دختر به نام «رونا» متولد 10 شهریور 1396 است.

فرزانه تفرشی در یک متن عاشقانه برای همسرش نوشت:

شاید باورتون نشه من هر وقت بخوام واسه مجتبی احساسی بنویسم چشام خیس میشن هیچ کس نمیدونه مجتبی چه تاثیری و چه اهمیتی برای من داشته و داره، فقط میتونم بگم من جودی بودم و اون بابا لنگ دراز…

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *