تماشا کنید: لحظه مادر شدن هنگامه قاضیانی +[جلب توجه هنگامه قاضیانی به دلیل خوانندگی]

به تازگی ویدیویی قدیمی در رابطه با لحظه مادر شدن هنگامه قاضیانی در رسانه ها مجازی فارسی منتشر شده که حواشی بسیاری را برای این بازیگر داشته است.

امروز ویدیویی از توضیحات هنگامه قاضیانی در مورد مادر شدنش در فضای مجازی پخش شده است. گویا این ویدیو یکی از قسمت های برنامه خندوانه است که هنگامه قاضیانی به عنوان مهمان حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

ضرغامی از هنگامه قاضیانی در برنامه تلویزیونی دفاع کرد!

پشت پرده واکنش تند هنگامه قاضیانی به صحبت های ضرغامی

لحظه مادر شدن هنگامه قاضیانی

حرف های هنگامه قاضیانی در مورد مادر شدنش

در سومین هفته از سری جدید برنامه خندوانه، عنوان «لبخند هفته» از نگاه تماشاگران به هنگامه قاضیانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون رسید. در این هفته هنگامه قضایی در مورد مادر شدنش با مجری برنامه رامبد جوان گفتگوهای بسیاری کردند. هنگامه قاضیانی در 30 مرداد 1349 در مشهد متولد شد، وی بازیگر سینما و تلویزیون است. او در  رشته جغرافیای انسانی اقتصادی از دانشگاه آزاد در مقظع لیسانس فارغ التحصیل شد و فوق لیسانس فلسفه غرب از دانشگاه سانفرانسیسکو آمریکا را گرفته است.

در ادامه می‌توانید توضیحات هنگامه قاضیانی در مورد مادر شدنش را ببینید:

 

جلب توجه هنگامه قاضیانی به دلیل خوانندگی

لحظه مادر شدن هنگامه قاضیانی
جلب توجه خانوم بازیگر, خوانندگی هنگامه قاضیانی توجه همه را به خودش جلب کرد, توجه کاربران به هنگامه قاضیانی, کلیپ خوانندگی هنگامه قاضیانی, هنگامه قاضیانی با آهنگ خوندن توجه همگان, هنگامه قاضیانی جلب توجه کرد

در شبکه های اجتماعی گاهی ویدیوهایی از خوانندگی برخی زنان بازیگر ایرانی منتشر می شود که این بار هنگامه قاضیانی با خواندنش توجهات کاربران را به خود جلب کرده است.

خانم قاضیانی درباره ورود به عرصه بازیگری گفت:

سال ها قبل در تئاتر مدرسه فعال بودم و آمفی تئاتر انجا را می چرخاندم ، در آن زمان به من پیشنهاد بازیگری شد که خانواده به من گفتند باید ادامه تحصیل دهم به این ترتیب از 22 سالگی برای ادامه تحصیل به آمریکا رفتم تا اینکه دوباره بازگشتم

ویدیو دیده نشده از خوانندگی هنگامه قاضیانی

در ادامه می‌توانید ویدیو کم تر دیده شده از هنگامه قاضیانی را ببینید:

وی در دی ماه 1394 در تالار وحدت کنسرت موسیقی بانوان را در مقام خواننده با اجرای قطعاتی فراموش نشدنی از موسیقی ایران با تنظیم رضا تاجبخش روی صحه اجرا کرد.

وی در ارتباط با فرزندش طی مصاحبه ای گفت:

رابطه من و اشکان همیشه مثل یک مادر و فرزند نبوده است. بعضی وقت ها مادرش هستم ، گاهی وقت ها به عنوان خواهرش بوده ام و خیلی مواقع هم پیش آمده است که به عنوان دوست صمیمی اش بوده ام . به نظرم اشکان هم نسبت من همین حس را دارد.

حرف های هنگامه قاضیانی در مورد مادر شدنش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص لحظه مادر شدن هنگامه قاضیانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *