ویدیو : عصبانیت شدید اکبر عبدی از فیلم فسیل

به تازگی فیلم سینمایی فسیل د رسانه ها سر صدای زیادی را ایجاد کرده است. گویا ویدیویی از عصبانیت شدید اکبر عبدی از فیلم فسیل نیز منتشر شده است.

اخیرا حرف‌ها و انتقاد شدیدی اکبر عبدی از فیلم فسیل در رسانه‌ها جلب توجه بسیاری از کاربران را جذب کرده است. همچنین ویدیویی از عصبانیت عجیب اقای عبدی از فیلم فسیل پخش شده که حرف‌های جالبی را به مخاطبین خود می‌زند.

مخاطب اصلی اظهارات تند اکبر عبدی از فیلم فسیل بیشتر عوامل اصلی این فیلم بوده که حرف های زیادی را برای گفتن داشته است.

عصبانیت شدید اکبر عبدی از فیلم فسیل

عصبانیت شدید اکبر عبدی از فیلم فسیل
اظهارات تند اکبر عبدی از فیلم فسیل

اکبر عبدی بازیگر کمدی سینما، تلویزیون و تئاتر ایران از عبارت «نوستالژیک‌ترین فیلم کمدی تاریخ سینمای ایران» که در تبلیغات فسیل آمده است انتقاد کرد.

اکبر عبدی آقاباقر (زادهٔ 4 شهریور 1339) بازیگر ایرانی است. او برای تنوع‌پذیری در نقش‌هایش شهرت دارد و دارندهٔ نشان درجه یک فرهنگ و هنر است. عبدی فعالیت خود را از اواخر دههٔ 1350 آغاز کرد و از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده‌ است که با مجموعهٔ تلویزیونی باز مدرسه‌م دیر شد (1362) به شهرت رسید.

او برای نقش‌آفرینی در مادر (1368) و خوابم می‌آد (1390) برندهٔ دو جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شده‌ است.

انتقاد شدیدی اکبر عبدی از فیلم فسیل

در ادامه می‌توانید ویدیویی از عصبانیت عجیب اقای عبدی از فیلم فسیل را ببینید:

اکبر عبدی از دوران کودکی به بازیگری علاقه داشته و در سال 1351 به همراه مادرش به کانون پرورشی فکری کودکان رفت تا با هنر بازیگری آشنا شود. این بازیگر پیشکسوت کشورمان به گروههای تئاتر پیوست تا در سال 1359 با تله تئاتر سنجاب ها برای اولین بار مقابل دوربین قرار گرفت و با سریال مثل آباد به تلویزیون راه یافت.

اکبر عبدی در سال 1363 با فیلم جنجال بزرگ به سینما راه یافت و در همان سال با برنامه بازم مدرسم دیر شد به شهرت بسیاری دست یافته و در میان کارگردانان به چهره شناخته تر شده تری تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *