پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت آیت الله موسوی تهرانی

در پی درگذشت آیت الله موسوی تهرانی پیام‌های تسلیت فراوانی از سوی مقامات صادر شد که پیام تسلیت رئیس جمهور نیز یکی از این پیام‌ها است.

آیت‌ الله سید رسول موسوی تهرانی از اساتید پیشکسوت سطوح عالی اصول فقه حوزه علمیه قم، چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

وی سالیان سال به تربیت طلاب و روحانیون حوزه اشتغال داشت و شاگردان مبارزی را به جامعه اسلامی تحویل داد. آیت‌ الله موسوی تهرانی متولد سال 1315 بود و کتاب‌هایی از ایشان به یادگار مانده است.

رئیس جمهور بعد از درگذشت این عالم فرهیخته طی پیامی با سایر بازماندگان و شاگردان مرحوم، ابراز همدردی کرد. متن پیام تسلیت رئیس جمهور را در ادامه مطالعه می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

پیام تسلیت رئیس جمهور

در پی درگذشت آیت الله موسوی تهرانی 

پیامی برای تسلیت از رئیس جمهور
پیامی برای تسلیت از رئیس جمهور

پیام تسلیت آیت الله رئیسی رئیس جمهور برای درگذشت آیت‌ الله موسوی تهرانی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون درگذشت استاد معظم حوزه، حضرت آیت‌الله موسوی تهرانی موجب تالم و تاسف گردید. این استاد بزرگوار چند دهه از عمر شریفشان را به تعلیم طلاب علوم دینی در حوزه‌های علمیه اختصاص داده و شاگردان زیادی از محضر ایشان بهره برده‌اند، اینجانب ضایعه فقدان این عالم بزرگوار را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، علمای اعلام، شاگردان، علاقه مندان و به ویژه بیت شریف ایشان تسلیت گفته و برای آن فقید سعید، آمرزش الهی و علو درجات مسئلت می‌نمایم. سید ابراهیم رئیسی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *