ببینید: استوری غم انگیز رضا داوود نژاد برای عسل بدیعی

استوری رضا داوود نژاد برای عسل بدیعی در سالروز تولد این هنرمند فقید، اخیرا بسیاری از کاربران شبکه‌های مجازی را غمگین و توجه آن‌ها را جلب کرده‌است.

رضا داوود نژاد بازیگر ایرانی‌است که اخیرا به مناسبت تولد عسل بدیعی، بازیگر فقید ایرانی با نشان دادن غمگین بودن رضا داوود نژاد در استوری اینستاگرامی باعث ناراحتی بسیاری از دنبال‌کنندگان‌ شد و عسل بدیعی در استوری رضا داوود نژاد توجهات زیادی را جلب خود کرد.

استوری رضا داوود نژاد برای عسل بدیعی

استوری رضا داوود نژاد برای عسل بدیعی
عسل بدیعی در استوری رضا داوود نژاد

عسل بدیعی، متولد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۵۶ – ۱۲ فروردین ۱۳۹۲، بازیگر ایرانی بود. . او در ۳۵ سالگی درگذشت و بعد از مرگ، هفت عضو از بدن او اهدا شد.

به تازگی رضا داوود نژاد که همسر غزل بدیعی، خواهر عسل بدیعی است؛ یک استوری احساسی و غم انگیز برای خواهر همسرش منتشر کرده است.

در ادامه می‌توانید عسل بدیعی در استوری رضا داوود نژاد را ببینید:

استوری رضا داوود نژاد برای عسل بدیعی
عسل بدیعی در استوری رضا داوود نژاد

غمگین بودن رضا داوود نژاد در استوری اینستاگرامی

عسل بدیعی فعالیت خود را با فیلم بودن یا نبودن آغاز کرد و مدتی بعد برای بازی در فیلم دست‌های آلوده نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. بدیعی از ازدواجش با بازیگر فریبرز عرب‌نیا صاحب یک فرزند شده بود.

وی در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ به حالت کما رفت و پس از انتقال به بیمارستان لقمان در روز ۱۲ فروردین (۱ آوریل ۲۰۱۳) دچار مرگ مغزی شد، در گزارش‌های اولیه خبرگزاری‌ها در مورد علت مرگ به مواردی همچون مسمومیت شدید دارویی، ایست قلبی و مشکلات تنفسی اشاره شده بود.

در واکنش به این اخبار رضا داوود نژاد همسر خواهر عسل بدیعی، مسمومیت دارویی را شایعه دانست و مشکل قلبی ناشی از دشواری تنفسی و در نهایت مرگ مغزی را سبب مرگ وی اعلام کرد اما هشت سال بعد از این ماجرا وی در برنامه تلویزیونی دلیل مرگ او را قصور پزشکی عنوان کرد که تمام مدارکش اثبات شده‌است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *