عکس : استایل جدید مهناز افشار کنار آب ؛ عاقبت این بازیگر چه شد؟

اخیرا عکسی از استایل جدید مهناز افشار کنار آب در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی زیادی را برای او توسط کاربران ایجاد کرده است.

به تازگی تصویری از پوشش عجیب مهناز افشار کنار آب در فضای مجازی پخش شده است. گویا تصویری از مهناز افشار کنار آب حواشی زیادی را برایش ایجاد کرده است. در ادامه عجیب ترین استایل مهناز افشار کنار حوض خواهید دید.

استایل جدید مهناز افشار کنار آب

مهناز افشار با بازی در فیلم دوستان به سینما راه یافت.مهناز افشار همسر سابق محمد یاسین رامین می باشد. مهناز افشار بازیگر سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال 1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت.

در ادامه می‌توانید تصویری از مهناز افشار کنار آب را ببینید:

استایل جدید مهناز افشار کنار آب
پوشش عجیب مهناز افشار کنار آب

عجیب ترین استایل مهناز افشار کنار حوض

مهناز افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است. مهناز افشار در سال 1376 با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *