بیوگرافی دانشمند ایرانی ناسا فیروز نادری ؛ دلیل فلج شدن آن چه بود؟

امروز می خواهیم بیوگرافی دانشمند ایرانی ناسا فیروز نادری را شرح دهیم. گویا خبری در مورد فلج شدن آن در فضای مجازی پخش شده که بسیار نگران کننده می باشد.

بعد از اتفاق تلخی که برای دانشمند ناسا افتاد که ایرانی تبار بود بسیاری از کابران به دنبال شرح حال دانشمند ایرانی فیروز نادری هستند. در ادامه زندگینامه فیروز نادری برای شما مخاطبین قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

واقعه تلخ فلج شدن دانشمند ایرانی ناسا + [علت فلج شدن فریبرز نادری چیست؟]

بیوگرافی دانشمند ایرانی ناسا فیروز نادری

بیوگرافی دانشمند ایرانی ناسا فیروز نادری
شرح حال دانشمند ایرانی فیروز نادری

‌فیروز نادری، دانشمند ایرانی گفته که در پی یک حادثه از گردن به پایین فلج شده است. در اطلاعیه‌ای که در فیسبوک آقای نادری همراه با عکسی از او در تخت بیمارستان منتشر شده، آمده است که او در پی افت ناگهانی ضربان قلب از حال رفته و به دلیل برخورد سرش به دیوار و جابجایی مهره گردن، نخاعش آسیب دیده است که باعث شده از گردن به پایین فلج شود.

نادری گفته که چند ماهی دیگر در شبکه‌های اجتماعی نخواهد بود و خانواده‌اش هر از گاهی به نیابت از او پست می‌گذارند. او گفته که این خبر را برای جلوگیری از شایعات منتشر کرده است.

‌فیروز نادری در پنجم فروردین 1325 در شیراز به دنیا آمد. 4 سال بیشتر نداشت که پدر و مادرش از هم جدا شدند و او خاطره چندانی از مادرش به یاد ندارد. وی دوران کودکیش را در شیراز گذراند اما پس از پایان دوره ابتدایی به تهران نقل مکان کرده و مقطع دبیرستان را در پایتخت سپری کرد.

زندگینامه فیروز نادری

بیوگرافی دانشمند ایرانی ناسا فیروز نادری
شرح زندگی فیروز نادری

دکتر فیروز نادری دورهٔ کارشناسی خود را در رشته برق در دانشگاه ایالتی آیووا و کارشناسی ارشد و دکترای خود را در سال‌های 1972 و 1976 در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به اتمام رساند. نکته جالب اینجاست که دقیقا در روز دفاع از پایان نامه دکترا دماغ ایشان می شکند:

“ماجرا از این قرار بود که بعد از دانشگاه برای تماشای مسابقه بیسبال رفته بودم؛ یک دستم ساندویچ بود و دست دیگرم نوشیدنی که یکی از بازیکنان مشهور آن دوره به توپ ضربه زد که با برخود به دماغ من باعث شکستن آن شد.”

وی پس از پایان تحصیل به ایران بازگشت و ضمن گذراندن خدمت سربازی، مدتی در مرکز «سنجش از دور ایران» فعالیت کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *