ببینید: اجرای ترانه ساقی بیا شجریان توسط رضا بهرام ؛ پربازدیدترین شیطنت هوش مصنوعی در هفته

به تازگی ویدیویی از اجرای ترانه ساقی بیا توسط رضا بهرام در فضای مجازی پخش شده که به گفته خودش در بک استیج کنسرتش گرفته شده است.

اخیرا ویدیویی از خواندن ترانه محمدرضا شجریان توسط رضا بهرام در رسانه های مجازی منتشر شده که صدای او بسیاری از کاربران را شوکه کرده است. در ادامه ویدیویی از خوانده شدن آواز محمد رضا شجریان توسط رضا بهرام خواهیم دید.

بیشتر بخوانید:

اجرای ترانه شجریان توسط رضا بهرام

پربازدیدترین شیطنت هوش مصنوعی در هفته

اجرای ترانه ساقی بیا توسط رضا بهرام
خواندن ترانه محمدرضا شجریان توسط رضا بهرام

رضا بهرام خواننده پاپ موسیقی ایرانی در صفحه شخصی اینستاگرامش ویدیویی از اجرای خودش «ترانه ساقی بیا» استاد محمدرضا شجریان منتشر کرد و نوشت:

“در بک استیج تصویر برداری موزیک جدید، بصورت اتفاقی بعد از سال ها این آواز یادم افتاد که خواستم با شماهم به اشتراک بزارم.”

رضا بهرام خواننده جوان موسیقی پاپ 20 دی ماه 1370 در یزد متولد شد. تحصیلات رضا بهرام در زمینه مدیریت امور مالی است و سال 89 وارد دانشگاه علم و فرهنگ یزد شد و لیسانس مدیریت امور مالی را از این دانشگاه گرفت.

خوانده شدن آواز محمد رضا شجریان توسط رضا بهرام

در ادامه می‌توانید ویدیو از خواندن ترانه محمدرضا شجریان توسط رضا بهرام را ببینید:

متن آهنگ ساقی بیا محمدرضا شجریان

ساقی بیا؛ که عشق ندا میکند بلند

کان کس که گفت قصه ما هم ز ما شنید

ساقی بیا؛ که عشق ندا میکند بلند

کان کس که گفت قصه ما هم ز ما شنید

رضا بهرام حضور در دنیای موسیقی را به صورت جدی از سال 88 آغاز کرد اما پیش از این حضور جدید به تشویق های پدرش از 14 سالگی به سمت موسیقی کشیده شد و اولین ترانه رسمی او 29 تیر ماه 1397 به اسم از عشق بگو منتشر شد.

اولین تجربه جدی رضا بهرام در دنیای موسیقی قبل از انتشار اولین آهنگ مستقلش، مربوط به همخوانی با مسیح و آرش در آهنگ گلی در سال 96 بود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

اجرای ترانه ساقی بیا توسط رضا بهرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *