ببینید: پربازدیدترین فیلم از محمدرضا گلزار در افتتاحیه دیجی سرویس بازار موبایل [+ویدئو]

محمدرضا گلزار در افتتاحیه دیجی سرویس بازار موبایل حضور داشت. تجمع هواداران این بازیگر ایرانی در مراسم افتتاحیه توجه‌ها را جلب کرد.

اصلیت محمدرضا گلزار آذربایجانی و متولد تهران است. گلزار به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌است. وی در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد. تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت.

پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشتهٔ تجربی رفت و به قصد رشته دندان‌پزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشته مکانیک رفت.

بیشتر بخوانید:

محمدرضا گلزار در افتتاحیه دیجی سرویس

محمدرضا گلزار در افتتاحیه دیجی سرویس
گلزار در افتتاحیه دیجی سرویس

مراسم افتتاحیه بزرگ‌ترین فروشگاه سامسونگ موبایل ایران اما با چالش‌هایی نیز همراه بود. حضور محمدرضا گلزار در این مراسم اگرچه به‌لحاظ خبری جذابیت‌های زیادی داشت اما مشکلات اجرایی زیادی را به‌وجود آورد.

تجمع بیش از حد جمعیت در بازار چارسو، پروتکل‌های بهداشتی و تأخیر چند ساعته در افتتاح فروشگاه از جمله این موارد بود. با این حال به‌نظر می‌رسد دیجی‌سرویس می‌تواند تجربه خرید محصولات سامسونگ و خدمات پس از فروش را در ایران بهبود بخشد؛ خدماتی که به گفته آنها «بی اما و اگر» خواهد بود.

ویدیوی وایرال شده از محمدرضا گلزار

ویدیوی وایرال شده از محمدرضا گلزار نشان از تجمع هواداران رضا گلزار در افتتاحیه دیجی سرویس بازار موبایل دارد.

تجمع هواداران رضا گلزار در افتتاحیه دیجی سرویس :


تمامی اخبار و شایعات درباره محمدرضا گلزار را بخوانید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *