عکس : سو قصد مجید واشقانی در شب تولدش

به تازگی خبری عجیب مبنی بر سو قصد مجید واشقانی در شب تولدش در فضای مجازی فارسی منتشر شده که سر صدای بسیاری را ایجاد کرده است.

اخیرا خبری در مورد اتفاق دردناک برای جان مجید واشقانی در شب تولدش در رسانه های مجازی پخش شده است. در ادامه تصویری مبنی بر دزدی و سوء جان مجید واشقانی در شب تولدش خواهیم دید.

سو قصد مجید واشقانی در شب تولدش

سو قصد مجید واشقانی در شب تولدش
اتفاق دردناک برای جان مجید واشقانی در شب تولدش

مجید واشقانی با انتشار یک استوری در اینستاگرامش از سوقصد به جانش توسط چند نفر خبر داد. مجید واشقانی دارای مدرک لیسانس مهندسی متالوژی می باشد. مجید واشقانی در چند فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده که از جمله آنها می توان به: فیلم ناسپاس، شور عشق، سریال های کمین، آوای بی صدا، خط شکن، زیر هشت و میکائیل اشاره کرد. مجید واشقانی نوشت:

“زندگی همان گونه با من تا کرد که من با زندگی …”

دزدی و سوء جان مجید واشقانی در شب تولدش

در ادامه می‌توانید تصویری در مورد اتفاق دردناک برای جان مجید واشقانی در شب تولدش را ببینید:

سو قصد مجید واشقانی در شب تولدش
دزدی و سوء جان مجید واشقانی در شب تولدش

همچنبن پوریا پورسرخ به مناسبت تولد مجید واشقانی پستی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلوزیون است. پوریا پورسرخ در کپشن پست گفت:

“سالهاست که برادرى از روزى که دیدمت نمیدونم کى و کجا ولى میدونم هر ساعتى و هرجاى این کره خاکى میتونم رو برادریت حساب کنم و خوب میدونى چقدرررررررر دوستت دارم داداش کوچیکه تولدت مبارک”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *