ببینید : تصویر دیده نشده از پیری پوران خواننده ایرانی

به تازگی تصویر دیده نشده از پیری پوران خواننده ایرانی در فضای مجازی فارسی پخش شده که گویا این عکس از دوران آخر زندگی اش بوده است.

اخیرا تصویری از پوران خواننده قدیمی در پیری در رسانه های مجازی پخش شده که بحث داغی را در بین کاربران این فضا ایجاد کرده است. در ادامه عکسی جالب و دیده نشده از پوران خواننده مشهور خواهیم دید.

تصویر دیده نشده از پیری پوران خواننده ایرانی

تصویر دیده نشده از پیری پوران خواننده ایرانی
عکسی جالب و دیده نشده از پوران خواننده مشهور

تصویری از پوران خواننده قدیمی در پیری با چهره ای بسیار متفاوت منتشر شد. پوران با نام اصلی «فرح‌دخت عباس طاقانی» متولد 156 بهمن 1312 است. در دههٔ 30 یکی از مشهورترین خوانندگان ایران بود و این شهرت خود را تا اواسط دههٔ 50 همچنانادامه داد. عکسی جالب و دیده نشده از پوران خواننده مشهور قدیمی در دوره قبل از فوتش منتشر شد که باعث وکه شدن همه شد.

پوران پس از اینکه تحصیلات متوسطه را در دبیرستان اسدی تهران به اتمام رساند، وارد هنرستان عالی موسیقی شد و از شاگردان عباس شاپوری (آهنگساز) گردید و در سال ۱۳۳۰ کار خوانندگی را با نام بانوی ناشناس آغاز کرد و در سال ۱۳۳۱ وارد رادیو ایران شد.

عکسی جالب و دیده نشده از پوران خواننده مشهور

در ادامه می‌توانید تصویری از پوران خواننده قدیمی در پیری را ببینید:

تصویر دیده نشده از پیری پوران خواننده ایرانی
تصویری از پوران خواننده قدیمی در پیری

پوران پس از اینکه تحصیلات متوسطه را در دبیرستان اسدی تهران به اتمام رساند. وارد هنرستان عالی موسیقی شد و از شاگردان عباس شاپوری آهنگسازگردید.

وی در سال 1330 کار خوانندگی را با نام بانوی ناشناس آغاز کرد و در سال 1331 وارد رادیو ایران شد. او با نام بانوی ناشناس در صفحهٔ گرامافون می‌خواند که پس از آشنایی و ازدواج با همسر اول خود نام خانوادگی او را به عنوان نام مستعار خود برگزید. عباس شاپوری مدت هفت سال پوران را تحت آموزش مستقیم خود قرار داد و حدود صد آهنگ برای وی ساخت و اجرا کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *