اولین مهمانی مجردی بعد از ازدواج محمدرضا گلزار ؛ عکسی که سر و صدای زیادی به پا کرده است

به تازگی عکسی از اولین مهمانی مجردی بعد از ازدواج محمدرضا گلزار منتشر شده است که در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است.

محمدرضا گلزار در تاریخ 1 فروردین سال 1356 به دنیا آمد. او در حرفه خوانندگی و بازیگری مشغول به کار است. او در سال 1385 به عنوان بازیگری با بالاترین دستمزد در عرصه هنر شناخته شد.

او هم اکنون نیز یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است که در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی، آینه بغل، رحمان 1400 و ما همه با هم هستیم، حضور داشته‌ است.

حالا اما پس از گذشت سال‌ها و حواشی زیادی که به دنبال داشته است، خبر ازدواجش مدتی است غوغا به پا کرده است. انتشار عکس زیر در اینستاگرام اولین مهمانی مجردی بعد از ازدواج محمدرضا گلزار به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

مراسم عقد محمدرضا گلزار بهمراه تصاویر +18 همسر جدیدش

اولین مهمانی مجردی بعد از ازدواج محمدرضا گلزار

عکسی که سر و صدای زیادی به پا کرده است

اولین مهمانی بعد از ازدواج محمدرضا گلزار
اولین مهمانی بعد از ازدواج محمدرضا گلزار

تصویر بالا اولین مهمانی مجردی محمدرضا گلزار بعد از ازدواج را به تصویر کشیده است.محمرضا گلزار غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژه تلویزیونی از جمله عاشقانه، ساخت ایران 2 و گیسو به نقش آفرینی پرداخته است.

گلزار فعالیت خود را در سال 1377 به‌عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. او مدتی بعد فعالیت در زمینه بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *