ازدحام عجیب غریب مردم اطراف محمدرضا گلزار مفهوم سلبریتی را جابجا کرد! [+فیلم]

به تازگی ویدیویی از ازدحام مردم برای دیدن محمدرضا گلزار در رسانه ها منتشر شد. گویا این کیلیپ به مراسم افتتاحیه مربوط است که جمعیتی برای دیدن وی حضور داشتند.

اخیرا خبری مبتنی بر جمعیتی از مردم برای دیدن رصا گلزار در فضای مجازی پخش شده که بسیار عجیب می باشد. در ادامه ویدیویی از ازدحام عجیب جمعیت برای دیدن گلزار خواهید دید.

عکس: تیپ جنجالی رضا گلزار با بنز میلیاردی در دبی [+فیلم]

عکس: استایل ورزشی محمدرضا گلزار حین تمرین

ازدحام مردم برای دیدن محمدرضا گلزار

ویدیویی از ازدحام عجیب جمعیت برای دیدن گلزار در یک مراسم افتتاحیه موجب تعجب و انتقادات کاربران شبکه‌های مجازی شده است. محمدرضا گلزار از بازیگران مطرح و خوش سیمای سینما و تلوزیون می باشد. محمدرضا گلزار سوپراستار و یکی از گران قیمت ترین چهره های سینمای ایران است.

جمعیتی از مردم برای دیدن رصا گلزار
جمعیتی از مردم برای دیدن رصا گلزار

نخسین تجربه بازیگری محمدرضا گلزار ، سال 79 در فیلم سینمایی سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری رقم خورد. باوجود این که محمدرضا گلزار 44 سال دارد هنوز ازدواج نکرده است و درآمد میلیاردی و زندگی لاکچری محمدرضا گلزار مورد توجه ویژه هوادارنش قرار گرفته است.

جمعیتی از مردم برای دیدن رصا گلزار

در ادامه می‌توانید ویدیویی از ازدحام عجیب جمعیت برای دیدن گلزار را ببینید:

محمدرضا گلزار ، زادهٔ 1 فروردین 1356 بازیگر و خوانندهٔ ایرانی است. او در سال 1385 دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران بود و یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. گلزار در چند فیلم پر فروش ایرانی از جمله سلام بمبئی 1394، آینه بغل 1396، رحمان 1400 و ما همه با هم هستیم حضور داشته‌است.4

محمدرضا گلزار غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژهٔ تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است. گلزار فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ به‌عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. او مدتی بعد فعالیت در زمینهٔ بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (۱۳۷۹) ساختهٔ ایرج قادری تجربه کرد.

ازدحام شدید مردم برای دیدن محمدرضا گلزار در مراسم یک افتتاحیه را ببینید:

ویدیوی جدید از ازدحام مردم در افتتاحیه شعبه جدید دیجی سرویس، با حضور رضا گلزار را ببینید:

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *