اولین واکنش محمدرضا گلزار به لو رفتن فیلم عروسی اش ؛ عروسی که غوغا به پا کرد

اولین واکنش محمدرضا گلزار به لو رفتن فیلم عروسی اش در قالب یک استوری در صفحه رسمی اینستاگرامش سر و صدای زیادی به پا کرده است.

محمدرضا گلزار با اصلیت آذربایجانی متولد تهران است. او به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌ است.

وی در لیگ برتر والیبال 1387 به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد. گلزار تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت و جالب است بدانید که پدرش با گیتار زدن او مخالف بود و برای همین نیز تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد.

شروع فعالیت هنری‌اش نیز از همین نقطه بود. گلزار به تازگی ازدواج کرده است و خبر ازدواجش به سرعت در فضای مجازی پخش شد. اولین واکنش محمدرضا گلزار به لو رفتن فیلم عروسی اش را در ادامه ببینید.

بیشتر بخوانید:

اولین مهمانی مجردی بعد از ازدواج محمدرضا گلزار

اولین واکنش محمدرضا گلزار به لو رفتن فیلم عروسی اش

عروسی که غوغا به پا کرد

واکنش محمدرضا گلزار به پخش شدن فیلم عروسی اش
واکنش محمدرضا گلزار به پخش شدن فیلم عروسی اش

اولین واکنش محمدرضا گلزار به لو رفتن خبر عروسی اش قابل تامل است. محمدرضا گلزار تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد.

در سال آخر به رشته تجربی رفت و به قصد رشته دندان‌پزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشته مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید:

مراسم عقد محمدرضا گلزار بهمراه تصاویر +18 همسر جدیدش

گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال 1377 به‌عنوان گیتارنواز با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌ است. گلزار همچنین در زمینه موسیقی، گروه دارکوب را با همایون نصیری و دیگران راه‌اندازی کرد.

سپس گروه ریزار مخفف رضا گلزار را ثبت کرد که همچنان نیز فعال است. بازی گلزار در فیلم‌هایی از مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی با وجود دعوت شدن هر بار به دلایل گوناگونی مقدور نشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *