ویدیو : حرکات عجیب و رقص بازیگر خط قرمز ؛ رفتار عجیب ایمان اشراقی در فرش قرمز

به تازگی ویدیویی از حرکات عجیب و رقص بازیگر خط قرمز در فضای مجازی وایرال شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از رقص بازیگر خط قرمز بر روی فرش قرمز در رسانه‌ها پخش شد. گویا حرکات موزون ایمان اشراقی در فرش قرمز سر صدای بسیاری را در رسانه ها ایجاد کرده است.

حرکات عجیب و رقص بازیگر خط قرمز

رفتار عجیب ایمان اشراقی در فرش قرمز

به تازگی ویدیویی از ایمان اشراقی در حین رقصیدن بر روی فرش قرمز در رسانه ها پخش شده که حواشی بسیاری را داشته است. بازیگر ایمان اشراقی یک برادر کوچکتر از خود دارد و پدرش مهندس احمدی اشراقی اصالتا اهل شهرستان گلپایگان و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های ساختمانی استان تهران بود. این هنرپیشه در کلاس های خصوصی بازیگری امین تارخ شرکت کرده و در سال ۱۳۷۸ در سن ۲۳ سالگی برای بازی در فیلم متولد ماه مهر با بازی میترا حجار جلوی دوربین رفت.

باید گفت ایمان اشراقی در عرصه بازیگری به جایی نرسیده و به هیچ شهرت نیز نرسید. نام او بعد از نقش آفرینی در خط قرمز و بعد از سال ها گذشت از پخش آن بکلی از یادها رفت. اما با پخش مجدد این سریال مخاطبان دوست دارند بدانند که بعد از گذشت نزدیک به دو دهه سرنوشت این جوانان بازیگر به کجا کشیده و اکنون به چه کاری مشغول هستند.

حرکات عجیب و رقص بازیگر خط قرمز
رفتار عجیب ایمان اشراقی در فرش قرمز

رقص بازیگر خط قرمز بر روی فرش قرمز

در ادامه می‌توانید ویدیویی از حرکات موزون ایمان اشراقی در فرش قرمز را ببینید:

ایمان اشراقی در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده است و تنها یک برادر کوچکتر از خود بنام «ایمن» دارد.پدرش مهندس احمدی اشراقی اصالتا اهل شهرستان گلپایگان و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های ساختمانی استان تهران و از نیکوکاران صاحب نام بود.

آقای بازیگر دارای استایل متفاوتی هست که نمی توان او را با هیچ یک از مردان شرقی مقایسه کرد، او آرایش می کند و طرز گفتار مخصوص خود را هم دارد.بارها شایعات مختلفی از تغییر جنسیت او منتشر شده که صحت ندارد، خودش می گوید این سبک رفتاری وی بیشتر مربوط به ژنتیک اش است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *