ببینید : ویدیویی از رفتن بیرانوند به اتاق عمل

به تازگی ویدیویی از رفتن بیرانوند به اتاق عمل در رسانه های مجازی فارسی وایرال شده که سر صدای بسیاری را از سوی کابران ایجاد کرده است.

اخیرا خبری مبنی بر وارد شدن علیرضا بیرانوند به اتاق عمل در رسانه های پخش شده است. گویا ویدیویی از لحظه به اتاق عمل رفتن بیرانوند برای مسدومیت اخیرش بوده که از لحاظ فیزیکی آسیب شدیدی دیده است.

ویدیویی از رفتن بیرانوند به اتاق عمل

ویدیو جراحی شدن بیرانوند

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم‌ملی ۷۲ ساعت پس از بازگشت از ازبکستان، در بیمارستان زیر تیغ جراحان خواهد رفت. او صبح امروز به همراه پزشک تیم ملی راهی بیمارستان شد تا مراحل عمل جراحی خود را پشت سر بگذارد و حالا از ساعت ۱۱ به اتاق عمل می‌رود تا این جراحی را پشت سر بگذارد.

بیرانونداز ناحیه فک دچار مصدومیت شده بود و حالا پس از گذشت چند روز به اتاق عمل رفت تا صورتش را به تیغ جراحان بسپارد. گفتنی است بیرانوند ۴ تا ۸ هفته طول می کشد تا به شرایط بازی برسد و احتمالا مشکلی برای حضور در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نخواهد داشت.

ویدیویی از رفتن بیرانوند به اتاق عمل
ویدیو جراحی شدن بیرانوند

وارد شدن علیرضا بیرانوند به اتاق عمل

در ادامه می‌توانید ویدیویی از لحظه به اتاق عمل رفتن بیرانوند را ببینید:

علیرضا بیرانوند در حالی که توان چندانی هم برای صحبت نداشت، در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که یک عمل خواهد داشت و 3-4 هفته بعد به میادین بازخواهد گشت. به این ترتیب احتمالا او دو هفته ابتدایی تمرینات پیش فصل پرسپولیس را از دست می‌دهد اما در صورت برپایی اردوی خارجی، به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی ملحق می‌شود. بیرانوند در بازی با ازبکستان و پس از برخورد با سعید عزت اللهی به شدت از ناحیه فک دچار مصدومیت شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *