ببینید: اولین حضور بهرام رادان پس از ازدواج مقابل دوربین عکاسان ؛ حواشی پیرامون ازدواج بهرام رادان

ساعاتی قبل اولین حضور بهرام رادان پس از ازدواج مقابل دوربین عکاسان در اکران خصوصی فیلم مستند کاپیتان من کنار صدف اسپهبدی سوژه خبرنگاران شد.

اخیرا ویدیویی از اولین حضور بهرام رادان بعد از ازدواج در اکران خصوصی فیلم مستند کاپیتان من درسانه ها منتشر شده است. گویا حضور بهرام رادان در کنار  صدف اسپهبدی در اکران خصوصی فیلم کاپیتان من بسیار خبرساز شده است

اولین حضور بهرام رادان پس از ازدواج مقابل دوربین عکاسان

فیلم حضور بهرام رادان برای اولین بار پس از ازدواج در اکران خصوصی فیلم مستند کاپیتان من

بهرام رادان بازیگر سینما وتلویزیون است که چندی پیش با مینا مختاری ازدواج کرد. ازدواج او بعد از محمدرضا گلزار دومین عروسی پرحاشیه هنرمندان در این اواخر بود.

اولین حضور بهرام رادان پس از ازدواج مقابل دوربین عکاسان

فیلم اولین حضور رادان پس از ازدواج در اکران خصوصی فیلم مستند کاپیتان من

استرس زیاد بهرام رادان موقع فیلم دیدن

امروز ویدیویی جدیدی از بهرام رادان و گفتگوی اخیرش در رسانه ها پخش شده که درباره حسش را هنگام فیلم دیدن بازگو می کند. همسر بلاگر بهرام رادان به نام مینا مختاری مدتی قبل در اینستاگرامش عکسی از فضای خانه‌شان منتشر کرد که نشان‌دهنده سلیقه و البته انتخاب خوب این زوج در خرید وسایل منزل است.

اولین حضور بهرام رادان پس از ازدواج مقابل دوربین عکاسان
اولین حضور بهرام رادان پس از ازدواج مقابل دوربین عکاسان

اضطراب شدید بهرام رادان موقع فیلم دیدن

در ادامه می‌توانید ویدیویی از اضطراب عجیب بهرام رادان هنگام دیدن فیلم را ببینید:

 

همچنین بهرام رادان خواننده و تهیه‌ کننده موسیقی ایرانی، متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران است که از سال ۱۳۷۸ فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود.

وی فارغ‌ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است. بهرام رادان در فیلم‌ های فیلم‌سازان برجسته‌ ای همچون داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، واروژ کریم‌ مسیحی و رخشان بنی‌ اعتماد بازی کرده است. بهرام رادان، در سال ۱۳۷۸ دوره بازیگری را در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

بهرام رادان در فیلم‌ های سینمایی متعددی به ایفای نقش پرداخته که از میان آنها می‌ توان به عناوینی همچون ابلق، نقش نگار، شمعی در باد، بارکد، تردید، آبی، عصر یخبندان، حکایت عاشقی، زرد، چهارراه استانبول، حکم، آتش ‌بس ۲، سونامی، ایده اصلی و آشفتگی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خبر اولین حضور بهرام رادان پس از ازدواج مقابل دوربین عکاسان که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *