ویدیو: استریم فینیشر کالاف دیوتی موبایل ؛ آموزش اضافه کردن آیتم

به تازگی، آیتم فینیشر به کالاف موبایل اضافه شده که بازتاب‌های زیادی را به همراه داشته و در ادامه، استریم فینیشر کالاف دیوتی موبایل را خواهیم دید.

به تازگی، پس از اضافه شدن آیتم جدید کالاف دیوتی، به اسم فینیشر، حواشی زیادی به وجود آمد که در طی آن، استیرمرهای زیادی به آموزش اضافه کردن فینیشر کالاف موبایل و اضافه شدن فینیشر به کالاف پرداختند. در ادامه ویدئویی از استریم کالاف و فینیشر جدیدش خواهیم دید.

استریم فینیشر کالاف دیوتی موبایل

آموزش اضافه کردن آیتم

در آپشن جدید کالاف، شما برای انجام یک حرکت پایانی در Modern Warfare 2 و Warzone 2.0، فقط باید پشت دشمن قرار بگیرید، نزدیک شوید و سپس دکمه Melee را نگه دارید. این به طور پیش‌فرض در ایکس‌باکس و پلی‌استیشن روی دسته سمت راست کلیک می‌کند و به‌طور پیش‌فرض روی رایانه شخصی با دکمه V. مطمئن شوید که آن را فشار داده و نگه دارید، و Finishing Move فعال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

گیم پلی کالاف دیوتی موبایل بتل رویال

ترجمه ایونت جدید کالاف دیوتی موبایل

Finishing Moves با نگه داشتن دکمه Melee در حالی که پشت یک بازیکن یا دشمن هوش مصنوعی قرار دارید اجرا می شود. اگر هر یک از افراد بمیرد، آنها لغو خواهند شد، و هر کسی که قربانی یک حرکت پایانی شود، ممکن است در صورت کشته شدن مهاجم قبل از تکمیل حرکت پایان، زنده بماند. هر حرکت پایانی هنگام استفاده بر روی دشمنان ایستاده، مستعد یا سرنگون شده دارای تغییرات متفاوتی است.

استریم فینیشر کالاف دیوتی موبایل
آموزش اضافه کردن فینیشر کالاف موبایل

اضافه شدن فینیشر به کالاف

در ادامه می‌توانید استریم کالاف و فینیشر جدیدش را ببینید:

ندای وظیفه: موبایل یا همان Call of Duty: Mobile، کال آو دیوتی: موبایل یک بازی ویدئویی رایگان تیراندازی اول شخص است که توسط TiMi Studios (زیر مجموعه تنسنت گیمز) ساخته شده و توسط اکتیویژن برای آی‌اواس و اندروید منتشر شده است. این بازی در ۱ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

استریم چالش پادشاه گابلین کلش آف کلنز

استریم پارت 5 خدای جنگ معراج

بتل رویال Battle Royale ژانری از بازی‌های ویدئویی چندنفره آنلاین است که عناصر بقا، اکتشاف و جمع‌آوری در بازی‌های بقا با روند بازی آخرین فرد بازمانده را با یکدیگر آمیخته است. بازی‌های این سبک ده‌ها تا صدها بازیکن را درگیر می‌کند و تمرکز آن بیشتر بر تعداد زیاد نفرات در هر مسابقه، نقشه‌های بزرگ و کمبود منابع در ابتدای مسابقه برای هر بازیکن و استفاده از منابع موجود در نقشه برای بقا است.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *