ببینید: استایل خاص نازنین بیاتی کولاک کرد! +[نازنین بیاتی در اکران فیلم عروس مردم]

عکسی از استایل خاص نازنین بیاتی در فضای مجازی از جمله اینستاگرام منتشر شده است، که خانم بازیگر استایل جدیدی بر تن دارد است.

به تازگی عکسی از نازنین بیاتی بازیگر خوب ایرانی منتشر شده است که بازتاب فراوانی درپی داشته است. در ادامه مطلب با خبر جدید ترین عکس نازنین بیاتی همراه ما بمانید.

استایل خاص نازنین بیاتی

تیپ جدید نازنین بیاتی

به گزارش منابع خبری:

نازنین بیاتی بازیگر خوب و توانمند ایرانی، عکسی از استایل جدید و جذاب خود منتشر کرد که یک کلاه قرمز بر سر دارد. در ادامه می‌توانید عکس جدید نازنین بیاتی را مشاهده کنید:

استایل خاص نازنین بیاتی
استایل خاص نازنین بیاتی

بیشتر بخوانید:

عکس لو رفته از بچه نازنین بیاتی در حالی که مشخص نشد کی ازدواج کرد!

عکس : اجازه ورود ندادن یه مشهد برای بازیگر نازنین بیاتی

نازنین بیاتی در اکران فیلم عروس مردم

تصاویری از استایل جدید نازنین بیاتی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در حاشیه اکران فیلم «عروسی مردم» ساخته مجید توکلی در پردیس سینمایی کوروش در فضای مجازی فراگیر شده و با استقبال کاربران مواجه شده است.

فیلم عروسی مردم دومین ساخته سینمایی مجید توکلی فیلمساز جوانی است که پیش از این فیلم سینمایی متولد ۶۵ را کارگردانی کرده بود. نازنین بیاتی، شکیب شجره، زهرا داوود‌نژاد، خسرو بامداد، افسانه تهرانچی، سجاد تابش، محمد حیدری و با حضور احترام برومند از جمله بازیگران این فیلم هستند.

تیپ شیک نازنین بیاتی

در ادامه می‌توانید ویدیوی ژست جالب نازنین بیاتی را ببینید:

نازنین بیاتی متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ بازیگر اهل ایران است. او فعالیت خود را با فیلم دربند (۱۳۹۱) آغاز کرد که نامزد دریافت جایزۀ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد. نازنین بیاتی دانش‌آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن است.

نازنین بیاتی در نخستین حضور سینمایی خود در فیلم دربند درخشید و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و در همه‌پرسی از نویسندگان و منتقدان، به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشنواره منتقدین سینما انتخاب شد. همچنین برای بازی در سریال نمایش خانگی گلشیفته موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن کمدی از نوزدهمین دوره جشنواره حافظ شد.

دیدگاه شما در خصوص استایل خاص نازنین بیاتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *