ببینید: همخوانی گلشیفته فراهانی با ترانه اصفهانی بابک رجبی [+فیلم]

همخوانی گلشیفته فراهانی با ترانه اصفهانی بابک رجبی در شبکه‌های اجتماعی مورد استقبال بسیاری از هواداران این دو بزرگوار قرار گرفته است.

بابک رجبی، معلم موسیقی ویدیویی را از همخوانی خود با گلشیفته فراهانی منتشر کرده است. این ترانه که به لهجه اصفهانی است، به سبک قدیمی نوشته و اجرا شده است. همخوانی گلشیفته فراهانی و بابک رجبی را فارغ از پیام‌های سلامتی این ترانه تماشا کنید.

همخوانی گلشیفته فراهانی با ترانه اصفهانی بابک رجبی

همخوانی بابک رجبی و گلشیفته فراهانی ترانه اصفهانی

چنین ترانه‌هایی در برخی موارد با طنزهایی همراه است، از جمله در بخشی از شعر این ترانه به کباده کشی و گبورگه گیری، دو حرکت در ورزش باستانی ایران اشاره می‌شود و می‌گوید: «ورزش بکنی زودتر می‌میری».

همخوانی گلشیفته فراهانی با ترانه اصفهانی بابک رجبی
فیلم همخوانی گلشیفته با بابک رجبی

بابک رجبی در توضیح این همخوانی نوشته است:

سال ۹۴ بود، پدرم که آزمایش مخصوص را در بیمارستان الزهرا داد، دوهفته طول کشید تا جواب بدهند که قهرمان بوکس کشور با تنی سالم و قوی در ۶۴ سالگی با یک دل درد ساده، ۲۰ روز بیشتر وقت ندارد و عمل جراحی هم بی فایده است….

فیلم همخوانی گلشیفته فراهانی با بابک رجبی

بابک رجبی در پست اینستاگرامی خود این ویدئو را منتشر کرده است و در توضیح این فیلم نوشت:

محضر ایشان که بصورت غیربرنامه‌ریزی شده پیش آمد، مثل سایر بداهه‌های زندگی من به اندازه کافی لذت‌بخش بود.

فیلم همخوانی بابک رجبی با گلشیفته فراهانی

همچنین اضافه می‌کند:

صفات در دستور زبان اغراق آمیز و بزرگ‌تر از موصوف در نظر گرفته می‌شوند ولی هیچگاه نمی‌توانند به بزرگی موصوف باشند. بنابراین وقتی من از گلشیفته و کس و کارش می‌گویم صورتی از شناخت خودم را ارائه میدهم که حتما کمیتی از آن است. خلاصه که پریشب بداهه‌ای در کافه‌ای. و با تشکر از آذرخش فراهانی دوست همه‌هنره خودم که هر چه هست از اوست.

فیلم همخوانی گلشیفته با بابک رجبی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص همخوانی گلشیفته فراهانی با ترانه اصفهانی بابک رجبی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *