دومین همکاری‌ آری آستر با واکین فینیکس در فیلم Eddington ؛ دیده شدن آنها برای یافتن لوکیشن Eddington

دومین همکاری‌ آری آستر با واکین فینیکس در فیلم Eddington خبرساز شد. چهارمین فیلم بلند آری آستر وسترن نوآر و دارک کمدی Eddington خواهد بود.

فیلم Eddington دومین همکاری‌ آری آستر با واکین فینیکس خواهد بود. او پیش از این در فیلم Beau Is Afraid با فینیکس همکاری داشته است. آری آستر بعد از ساخت فیلم‌های Hereditary و Midsommar و Beau Is Afraid برای ساخت چهارمین فیلم بلندش قرار است در دومین همکاری‌اش با واکین فینیکس فیلم وسترن نوآر و دارک کمدی Eddington را بسازد. در ادامه با جزئیات همکاری‌ آری آستر با واکین فینیکس در فیلم وسترن Eddington همراه بمانید.

دومین همکاری‌ آری آستر با واکین فینیکس در فیلم Eddington

همچنین چند ماه گذشته دیده شدن واکین فینیکس و آری استر در نیومکزیکو برای یافتن لوکیشن وسترن Eddington خبرساز شده بود. که حال فیلم اری استر با بازی واکین فینیکس در Eddington تایید شده است.

دیده شدن واکین فینیکس و آری استر در نیومکزیکو برای یافتن لوکیشن وسترن Eddington

واکین فینیکس در فیلم جدید آری استر Eddington

آستر و خواکین فینیکس در نیومکزیکو دیده شدند که برای کمدی وسترن آتی خود در حال جستجوی مکان هستند.  طبق گزارشات منتشر شده، داستان این فیلم در دوران پاندمی کرونا روایت می‌شود و محل وقایع فیلم در یک شهرک معدن مِس خیالی در نیومکزیکو جریان دارد که درباره اختلافات یک کلانتر و یک شهردار با یکدیگر است.

پاول پوگورزلسکی، فیلمبردار فیلم‌های آری آستر، در ماه آپریل عنوان کرده بود که فیلمبرداری اثر جدید آستر در تابستان آغاز خواهد شد. اما با وجود اعتصاب بازیگران مشخص نیست که چه موقعی تولید این فیلم آغاز شود.

واکین فینیکس و آری استر برای یافتن لوکیشن وسترن Eddington در نیومکزیکو

دومین همکاری‌ آری آستر با واکین فینیکس در فیلم Eddington
دومین همکاری‌ آری آستر با واکین فینیکس در فیلم Eddington

در حالی که اعتصاب بازیگران آمریکا (SAG-AFTRA) به زودی وارد دومین ماه می‌شود، فینیکس به اهالی استانسیای نیومکزیکو گفته است که هدف از حضورش در این منطقه بررسی لوکیشن برای فیلم وسترن استر است.

اری استر کمی قبل در مصاحبه با نیویورک تایمز فاش کرده بود که پس از فیلم روانشناختی Beau Is Afraid  بدون شک یک وسترن با فینیکس می‌سازد:

«آنچه [فینیکس] با اعتبار خود کرد شجاعانه بود، به تعبیری یک خودکشی. و این برای من هیجان‌انگیز است.»

همچنین اری استر در یک جلسه پرسش و پاسخ به کاربران ردیت گفته بود:

«در دوره‌ای فکر می‌کردم که «میدسامر» (Midsommar) فیلم اول من خواهد بود، اما در دوره‌ای دیگر فیلمنامه‌ای به نام «ادینگتون» را فیلم اول خود می‌دانستم. به مدت شاید پنج سال، سعی کردم این وستنر-نوآر کمدی تلخ پربازیگر را بسازم. فیلم بعدی من نخواهد بود، هرچند به‌شدت تمایل دارم آن را بسازم. اول «موروثی» (Hereditary) را ساختم، اما همیشه «میدسامر» را گوشه‌ای نگه داشتم، یعنی همیشه درون من وجود داشت.»

فیلمبردار استر پاول پوگوژلسکی در ماه آوریل گفته بود که فیلم ادینگتون احتمالاً اواخر تابستان امسال فیلمبرداری خواهد شد.

انتظار می‌رود استودیوی ای-۲۴ برای چهارمین بار فیلم استر را پخش کند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص دومین همکاری‌ آری آستر با واکین فینیکس در فیلم Eddington چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *