تصویر هوش مصنوعی از مایکل جکسون اگر امروز زنده بود

حالا که هوش مصنوعی اقدامات جالبی انجام داده و در بین مردم همه‌گیر شده است، تصویر هوش مصنوعی از مایکل جکسون اگر امروز زنده بود به انتشار رسید.

چندی پیش، طرفداران مایکل جکسون به احترام او، تصاویری را با هوش مصنوعی درست کردند که نشان می‌داد اگر مایکل جکسون زنده بود، چه قیافه‌ای داشت.

تصویر هوش مصنوعی از مایکل جکسون

عکس پیری های مایکل جکسون

در سال 2009، درگذشت ناگهانی و زودهنگام مایکل جکسون، اسطوره موسیقی پاپ، طرفدارانش را شوکه کرد. بسیاری از طرفداران او هنوز هم تصور می‌کنند که وجود او در دنیای امروز می‌توانست چه تأثیری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات برگزاری دادگاه برای مایکل جکسون

موسیقی تنفگت را زمین بگذار از مایکل جکسون توسط هوش مصنوعی

با استفاده از هوش مصنوعی، طرفداران به فرصتی دست یافته‌اند که تصویر واقع‌بینانه‌ای از چهره مایکل جکسون را در صورتی که هنوز زنده بود و 65 سالگی را تجربه می‌کرد، به دست آورند. در تاریخ 25 ژوئن سال 2009، مایکل جکسون به دلیل مسمومیت حاد پروپوفول درگذشت.

عکس پیری های مایکل جکسون

در ادامه می‌توانید تصویر پیر شدن مایکل جکسون با کمک هوش مصنوعی را ببینید:

تصویر هوش مصنوعی از مایکل جکسون
پیری های مایکل جکسون با هوش مصنوعی

پیری های مایکل جکسون با هوش مصنوعی

دکتر کنراد موری، با هدف کمک به مایکل در خوابیدن، مقدار قابل توجهی از این دارو را به او تزریق کرد. این پزشک سپس مایکل را بدون نظارت رها کرد و مصرف بیش از حد پروپوفول در نهایت منجر به فوت او شد. در پایان، دکتر موری به جرم قتل عمد محکوم شد.

پیش از آن، مایکل جکسون به عنوان پادشاه پاپ شناخته می‌شد و در صنعت موسیقی توانمندی های بزرگی را به ارمغان آورد. او قلب بیشماری از طرفداران خود را به دست آورد. با بهره گیری از قدرت تکنولوژی، طرفداران قدیمی او می‌توانند تصور کنند که اگر او زنده می‌ماند، امروز چه شکلی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص تصویر هوش مصنوعی از مایکل جکسون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *