عکس : انگشتر جانی دپ با طرح فروهر از ایران باستان

به تازگی عکسی از انگشتر جانی دپ با طرح فروهر از ایران باستان در رسانه های مجازی پخش شده که بازخورد بسیاری را از سوی هوادارن داشته است.

امروزه انگشتر با طرح فروهر جانی دپ پحث جدیدی را در رسانه ها ایجاد کرده است. گویا انگشتر جانی دپ با طرح فروهر در دادگاه های او در ماجرای طلاقش از امبر هرد دیده شده است.

بیشتر بخوانید:

تکذیب شایعه رابطه داشتن جنا اورتگا و جانی دپ

انگشتر جانی دپ با طرح فروهر از ایران باستان

در ادامه می‌توانید انگشتر دیدنی جانی دپ با نقش و نگاره فروهر را ببینید:

انگشتر جانی دپ با طرح فروهر از ایران باستان

در روزهای اخیر، تصویری از جانی دپ، هنرپیشه معروف آمریکایی، در دادگاه منتشر شده است که نشان می‌دهد او انگشتری با فروهر، نماد باستانی ایران، بر روی دست دارد. این تصویر در بین کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی شدیداً به توجه رسیده و بارها در توییتر و اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

بیوگرافی جانی بازیگر سرشناس هالیوود

انگشتر جانی دپ با طرح فروهر از ایران باستان

جانی دپ یکی از معروف‌ترین بازیگران، کارگردانان و فیلمنامه‌نویسان آمریکا است که توانسته است با استعداد خود در فیلم‌های محبوب مانند “دزدان دریایی کارائیب” جایگاه خاصی در ذهن مردم به دست آورد.

فعالیت هنری او تنها به بازیگری و سینما محدود نمی‌شود، بلکه او سابقه فعالیت در زمینه موسیقی نیز دارد. آثاری که به عنوان هنرمند به دست آورده است، باعث شد تا سه بار برای دریافت جایزه اسکار نامزد شود.

جانی در سال ۲۰۱۵ میلادی (۱۳۹۴ شمسی) با بازیگر مشهور آمریکایی به نام امبر هرد ازدواج کرده است. اما این رابطه پس از دو سال به جدایی و در نهایت دادگاهی جنجالی منجر شد.

حواشی و شایعات جانی دپ

انگشتر جانی دپ با طرح فروهر از ایران باستان

دادگاه جانی دپ ۵۸ ساله و همسر سابقش، امبر هرد ۳۶ ساله، در تاریخ ۱۱ آوریل در ویرجینیا آغاز شد. دپ ادعا می‌کند که مقاله‌ای که توسط هرد منتشر شده است، به حرفه و شهرت او آسیب جبران‌ناپذیری وارد کرده است.

این محاکمه که قرار است شش هفته طول بکشد، قبلاً با بحث‌های مربوط به همه چیز از پیام‌های متنی خشونت‌آمیز ارسال شده توسط دپ تا ضبط‌های صوتی عجیب ساخته شده توسط هرد، مورد توجه قرار گرفته است. این دومین دعوای حقوقی مرتبط با اتهامات سوء استفاده خانگی در رابطه بین دپ و هرد است و پس از محاکمه در بریتانیا در سال ۲۰۲۰ رخ داده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص انگشتر جانی دپ با طرح فروهر از ایران باستان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *