فیلم ناپلئون باکس‌ آفیس فرانسه را فتح کرد

با وجود بررسی‌های سختگیرانه از سوی منتقدان فرانسوی و پاسخ تحقیرآمیز کارگردان فیلم ناپلئون به آن‌ها، این فیلم تقریباً 120 هزار بلیت را در 3 روز ابتدایی اکران فروخته است.

به گزارش فیگار به نقل از ورایتی؛ فیلم Napoleon ، در سه روز ایتدایی اکران خودش با بازخورد قدرتمندی در فرانسه مواجه شد و توانست یک میلیون و نوزده هزار دلار جمع آوری کند. این رقم شامل 8000 بلیط فروخته شده در پیش نمایش سالن‌های فرانسه است که به تنهایی یک رکورد در این کشور محسوب می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم ناپلئون باکس‌ آفیس فرانسه را فتح کرد

جدیدترین فیلم ریدلی اسکات ، در شب اول اکران خود با فروش 3 میلیون دلاری مواجه شد و از فیلم Wish که با فروش 2.3 میلیون دلاری در رتبه اول قرار داشت، پیشی گرفت. پیش از اکران، این فیلم با حواشی زیادی از سوی منتقدین فرانسوی همراه شد؛ اما باز هم توانست فروش قابل توجهی داشته باشد.

فیلم ناپلئون

ناپلئون یک فیلم درام تاریخی حماسی محصول 2023 به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «ریدلی اسکات» و نویسندگی «دیوید اسکارپا» است. این فیلم بر اساس داستان واقعی «ناپلئون بناپارت» که عمدتاً به قدرت رسیدن رهبر فرانسه و همچنین رابطه او با ملکه ژوزفین را نشان می‌دهد، اشاره دارد.

ناپلئون پرفروش‌ترین فیلم ریدلی اسکات در سال‌های اخیر، در کشور فرانسه است. مدیر اجرایی «Comscore» فرانسه درباره فروش این فیلم گفت که برخی از فیلم‌های هنری که از انتظارات بالاتری برخوردار بودند، با تعداد پذیرش‌های قابل توجهی عرضه شدند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم ناپلئون چیست؟ آیا می‌تواند فروش موفقیت‌آمیزی باشد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *