کریستین بیل و بردلی کوپر در فیلم Best of Enemies حضور خواهند داشت

«کریستین بیل» و «بردلی کوپر» 10 سال پس از آخرین فیلمشان به نام Best of Enemies (بهترین دشمنان)، بار دیگر همکاری خواهند کرد.

پس از بازی در فیلم حقه‌بازی آمریکایی (American Hustle)، «بردلی کوپر» و «کریستین بیل» در فیلم بهترین دشمنان (Best of Enemies) بازی خواهند کرد. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام که توسط «اریک دزنهال» و «گاس روسو» نوشته شده، ساخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور کریستین بیل و بردلی کوپر در فیلم Best of Enemies

فیلمنامه فیلم حقه‌بازی آمریکایی توسط «اریک وارن سینگر» که قبلاً در این فیلم نقشی داشته، نوشته شده بود و همچنین «چارلز روون»، تهیه‌کننده فیلم اوپنهایمر، یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه با شرکت «اطلس اینترتینمنت» است.

سایت خبری «ددلاین» گفت که هنوز کارگردان و استودیوی پخش این پروژه انتخاب نشده؛ اما این احتمال وجود دارد که «بردلی کوپر» همچون فیلم مایسترو کارگردانی این فیلم را برعهده بگیرد.

فیلم Best of Enemies

فیلم بهترین دشمنان اولین بار در سال 2018 منتشر شد و داستان دو جاسوس به نام‌های جک پلات و گنادی واسیلنکو در دوران جنگ سرد را روایت می‌کند. آن‌ها در حین انجام مأموریت‌های جاسوسی، رابطه‌ای دوستانه برقرار خواهند کرد؛ اما به آن‌ها مأموریت داده می‌شود که به به وطن خود خیانت کنند.

آن‌ها در برخی از مهم‌ترین عملیات‌های قرن بیستم، از جمله بازداشت «رابرت هانسن» که سال‌ها به خدمت شوروی جاسوسی کرده بود، نقش داشتند. واسیلنکو در نهایت با تبادل جاسوسان در سال 2010 آزاد می‌شود و یکی از افرادی که در آزادی وی تأثیر داشت، «رابرت دنیرو» بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نقش آفرینی «کریستین بیل» و «بردلی کوپر» در فیلم Best of Enemies چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *