شارلیز ترون و دنیل کریگ به فیلم Two for the Money پیوستند

استودیوی «اپل» حق پخش فیلم Two for the Money را در اختیار خود گرفته است، که توسط «جاستین لین» کارگردانی شده و «شارلیز ترون» و «دنیل کریگ» در آن بازی می‌کنند.

«لین» با همکاری «دن مازیو» فیلمنامه این فیلم سینمایی را می‌نویسد، کسی که قبلاً با او در فیلم سریع و خشن 10 (Fast X) همکاری داشته است. همچنین «شارلیز ترون» به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم خدمت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه


شارلیز ترون و دنیل کریگ به فیلم Two for the Money پیوستند

«لین» و «مازیو» زمانی که در فیلم سریع و خشن 10 همکاری داشتند، این پروژه را به «ترون» پیشنهاد داده‌اند. «ترون» از این داستان با الهام از «کری گرانت» و «رزالیند راسل» استقبال می‌کند و پیشنهاد می‌دهد که «کریگ» همبازی او باشد. «لین» قرار بود سریع و خشن 10 را کارگردانی کند، اما پس از چند روز از این پروژه کناره‌گیری کرد. جزئیاتی از داستان این فیلم منتشر نشده، اما «هالیوود ریپورتر» گزارش می‌دهد که فیلم سینمایی Two for the Money ، در مورد رشد رابطه دو دزد با بازی ترون و کریگ در طول سه عملیات بزرگ است.

فیلم Two for the Money
فیلم Two for the Money

«اپل» به تازگی فیلم 200 میلیون دلاری قاتلین ماه‌گل (Killers of the Flower Moon) را که توسط «مارتین اسکورسیزی» ساخته شده و ناپلئون (Napoleon) را که توسط «ریدلی اسکات» ساخته شده، پخش کرد و در سال آینده قرار است فیلم آرگایل (Argylle) را اکران کند.

فیلم فرمول 1 با بازی «برد پیت» و «خاویر باردم» نیز یکی از پروژه‌های دیگر این استودیو خواهد بود. در سال 2024، گارد کهن 2 (The Old Guard 2) با بازی «شارلیز ترون» اکران می‌شود، در حالی که «کریگ» آخرین بار در گلس آنین (Glass Onion) حضور داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پیوستن شارلیز ترون و دنیل کریگ به فیلم Two for the Money چیست؟ آیا منتظر این فیلم هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *