سریال Lucky Hank کنسل شد

شبکه AMC سریال Lucky Hank را پس از یک فصل کنسل کرده است. این سریال درام با بازی «باب اودنکرک» در ماه مارس پخش شده بود و هفت قسمت داشت.

در سریال هنک خوش شانس (Lucky Hank)، «باب اودنکرک» نقش «ویلیام هنری دورو جونیور» را بازی می‌کند که مدیر بخش زبان انگلیسی در یک کالج در پنسیلوانیا است. داستان سریال بر اساس رمان «مرد روراست»، اثر «ریچارد روسو» بوده که درباره بحران میانسالی در کالج ریلتون، داستانی جذاب را روایت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال Lucky Hank تولید نخواهد شد

بعد از سریال بهتره با سال تماس بگیری (Better Call Saul) و برکینگ بد (Breaking Bad)، هنک خوش شانس (Lucky Hank) سومین سریال «باب اودنکرک» در شبکه «AMC» بود.

در حال حاضر، شبکه «AMC» در موقعیتی سخت قرار دارد و چندین سریال از جمله خیابان 61ام (61st Street) را لغو کرده و سریال ماری و جرج (Mary & George) را با بازی جولین مور به استارز سپرده است. در سال 2024، شبکه «AMC» قرار است سریال مردگان متحرک: آن‌هایی که زنده می‌مانند (The Walking Dead: The Ones Who Live)، یتیم سیاه: پژواک‌ها (Orphan Black: Echoes) و فصل دوم مصاحبه با خون‌آشام (Interview with the Vampire) را پخش کند.

سریال Lucky Hank

به تازگی شبکه «Netflix» اعلام کرده است که فیلمبرداری فصل پایانی سریال علمی تخیلی موجودات عجیب (Stranger Things) در ژانویه 2024 آغاز خواهد شد. تولید اپیزودهای آخرین فصل این سریال به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران آمریکا در طول تابستان به تأخیر افتاده بود؛ اما به گزارش «Deadline»، تولید فصل پایانی از 5 تا 8 ژانویه شروع خواهد شد.

«برادران دافر»، نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال، تأیید کرده‌اند که قبل از شروع اعتصاب نویسندگان، فیلمنامه‌های فصل پایانی نوشته شده بودند، اما اعتصاب بازیگران موجب تأخیر در تولید این اپیزودها شد.

«دیوید هاربر»، بازیگری که در این سریال نقش «جیم هاپر» را ایفا می‌کند، به مردم گفته بود که پس از پایان اعتصاب، سازندگان سریال با او تماس گرفته‌اند. او گفت:

فکر می‌کنم 10 دقیقه پس از منتشر کردن توییت، اتحادیه بازیگران با من تماس گرفتند. اولین دستیار کارگردان گفت: ‘پس برای دوشنبه بلیت هواپیما می‌گیرم، خیلی خوب؟’ در آتلانتا فیلمبرداری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسل شدن سریال Lucky Hank چیست؟ آیا از طرفداران این سریال هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *