ترانه آخرین کریسمس جورج مایکل در صدر فهرست آهنگ‌های کریسمس قرار گرفت + دانلود آهنگ

ترانه آخرین کریسمس جورج مایکل (گروه وم) که 39 سال از ساخت آن می‌گذرد، بار دیگر به عنوان برترین آهنگ کریسمس در بریتانیا جاودانه شد.

این آهنگ از «سم رایدر» در رتبه دوم و از «ماریا کری» در رتبه سوم قرار گرفته است. اعضای گروه وم ، «جورج مایکل» و «اندرو ریجلی» بودند و این اولین مرتبه‌ای است که یک آهنگ از این گروه به عنوان برترین آهنگ کریسمس بریتانیا انتخاب می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آخرین کریسمس جورج مایکل صدر فهرست آهنگ‌های کریسمس قرار گرفت

آهنگ آخرین کریسمس توسط «جورج مایکل» در اتاق خواب دوران کودکی‌اش در فوریه 1984 نوشته شد. این ترانه، در آن زمان نتوانست به موفقیت بالایی دست پیدا کند؛ اما حالا به عنوان بهترین آهنگ کریسمسی در کشور انگلستان شناخته می‌شود.

آخرین کریسمس جورج مایکل

دانلود آهنگ آخرین کریسمس با کیفیت 320

اعضای گروه امیدوار بودند که این ترانه در زمان ساخته‌شدن به عنوان یک موسیقی عامه‌پسند شناخته شود؛ اما این اتفاق در آن زمان رخ نداد. موسیقی آخرین کریسمس به عنوان یکی از برترین و محبوب‌ترین ترانه‌های کریسمس تاکنون به یاد مانده است.

از لحاظ موسیقیایی، آخرین کریسمس، با ملودی شاد و ریتم جذاب خود، مخاطبان را به شور و شادی کریسمس دعوت می‌کند. متن ترانه همچنین درباره یک داستان عاشقانه در محیط کریسمس است که در آن «جورج مایکل» در موقعیتی از عشق ناکام به تصویر کشیده شده و وعده آخرین کریسمس عاشقانه را به خودش می‌دهد.

«جورج مایکل»، ستاره معروف موسیقی پاپ، متاسفانه در روز کریسمس سال 2016 در سن 53 سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ترند شدن این آهنگ و آهنگ‌های قدیمی در فضای مجازی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *