«جک بلک» به فیلم Minecraft پیوست

بر اساس اطلاعات یک منبع آگاه «جک بلک»، هنرپیشه شناخته‌شده عرصه‌ی فیلم‌های کمدی، به گروه بازیگران فیلم Minecraft پیوسته است.

انتظار می‌رود که فیلم سینمایی ماینکرافت در بهار سال 2025 توسط استودیوی «برادران وارنر» اکران شود. با توجه به پیوستن «جک بلک» (Jack Black) که پیش‌تر صداپیشگی شخصیت محبوب انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار را بر عهده داشته، ترکیب بازیگران این فیلم توسعه یافته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


«جک بلک» به فیلم Minecraft پیوست

پورتال خبری «ددلاین»، چندی پیش اعلام کرد که جک بلک در فیلم ماینکرفت ، به هنرمندانی همچون «جیسون موموآ» (Jason Momoa)، «اما مایرز» (Emma Myers)، «سباستین یوچین هانسن» (Sebastian Yochin Hansen) و «دنیل بروک» (Daniel Brook) خواهد پیوست.

هدایت این فیلم را «جرد هس» (Jared Hess)، در حالی که مسئولیت تهیه‌کنندگی به عهده‌ی «ماری پارنت» (Mary Parent)، تهیه‌کننده فیلم «تل‌ماسه» است، برعهده دارد. استودیوی «Mojang»، توسعه‌دهنده‌ی بازی Minecraft، به همراه افرادی همچون «لیدیا وینترز» (Lydia Winters) و «وو بوی» (Woo Boy too) در تهیه این فیلم دست خواهند داشت. «جک بلک»، در این اثر سینمایی برگرفته از بازی ویدئویی محبوب Minecraft، نقش شخصیتی به نام «استیو» را بازی خواهد کرد.

فیلم سینمایی Minecraft
فیلم سینمایی Minecraft

«جک بلک» که سابقه‌ی حضور در پروژه‌های سینمایی مبتنی بر بازی‌های ویدئویی را دارد، در سال 2023، نقش «باوزر»، شخصیت منفی انیمیشن «فیلم برادران سوپر ماریو» را صداپیشگی کرد. بازی Minecraft، اثری از Markus “Notch” Persson، طراح بازی سوئدی است که در سال 2011 منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سینمایی Minecraft چیست؟ آیا منتظر انتشار این فیلم هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *