مراحل فیلمبرداری سریال Daredevil: Born Again آغاز شد

فرآیند فیلمبرداری و تولید سریال Daredevil: Born Again به‌زودی آغاز می‌شود و این سریال قصد دارد مسیر دردویل نتفلیکس را پیش ببرد.

در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اعلام شده که فصل جدید از سریال Daredevil با عنوان Born Again به مراحل فیلم‌برداری و تولید وارد شد. پس از موفقیت سریال Echo و حضور موفق Daredevil در قسمت اول آن، از دوشنبه این هفته به‌طور رسمی فیلمبرداری این سریال آغاز می‌شود. همچنین «فیلیپ سیلورا»، که در نسخه نتفلیکس سریال Daredevil به‌عنوان بدلکار و هماهنگ‌کننده مبارزات دخیل بوده، به‌عنوان هماهنگ کننده بدلکاری و کارگردان واحد دوم در سریال جدید Daredevil: Born Again بازگشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آغاز فیلمبرداری سریال Daredevil: Born Again

استخدام «سیلورا» نمونه‌ای از بازسازی سریال Daredevil: Born Again است که این بار سریال به دنبال یک داستان حول محور قانون و وکالت است و به سمت مبارزات خشن و خشونت سریال اصلی Daredevil حرکت می‌کند.

تمرکز بیشتر این سریال بر روی مبارزات قهرمان‌های خیابانی است و کمتر به جلوه‌های ویژه گسترده و پرهزینه تکیه خواهد کرد. همچنین گزارش شده که مارول در حال حاضر علاقه بیشتری به تولید سریال‌های متمرکز بر ابرقهرمان‌های خیابانی دارد و در حال توسعه ایده‌های خود در این زمینه است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال در تابستان امسال به دلیل اعتصاب بازیگران و نویسندگان به تاخیر افتاده بود. سپس «مارول» تصمیم به بازنگری قسمت‌های فیلم‌برداری شده گرفت و تمامی نویسندگان و کارگردانان سریال دردویل: تولد دوباره را اخراج کرد.

سریال Daredevil: Born Again

سپس، «داریو اسکارداپان» که پیش‌تر نویسنده چهار قسمت از سریال The Punisher و دو قسمت از سریال Tom Clancy’s Jack Ryan بوده است، به‌عنوان تهیه‌کننده جدید Daredevil: Born Again استخدام شد.

همچنین «جاستین بنسن» و «ارون مورهد»، کارگردانان دو قسمت از سریال Moon Knight و چهار قسمت از فصل دوم سریال Loki، به عنوان کارگردانان سریال Daredevil انتخاب شدند. این سریال حالا دیگر قرار نیست طبق برنامه اولیه در 18 قسمت تولید شود و به‌جای آن، تعداد قسمت‌های کمتر و بیشتر مشابه با تعداد قسمت‌های سریال اصلی نتفلیکس تولید خواهد شد. بازیگرانی چون «چارلی کاکس»، «وینسنت دن آفریو»، «جان برنتال»، «دبورا آن ول»، «الدن هنسون» و سایر بازیگران سابق نیز در این سریال حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال دردویل: تولد دوباره چیست؟ آیا می‌تواند مانند سریال اصلی نتفلیکس عملکرد خوبی داشته باشد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *