آستین باتلر بازیگر جدید فیلم دارن آرنوفسکی شد

کمپانی «سونی پیکچرز»، فیلم جنایی جدید دارن آرنوفسکی به نام سرقت گرفتار (Caught Stealing) را که آستین باتلر در آن بازی می‌کند، خریداری کرد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Variety»، این فیلم درباره «هنک تامپسون»، بازیکن بازنشسته بیسبال است که ناخواسته درگیر یک مبارزه وحشیانه برای بقا در دنیای جنایتکار مرکز شهر در دهه 90 نیویورک می‌شود. «چارلی هیوستون» فیلمنامه را بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است، خواهد نوشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آستین باتلر بازیگر جدید فیلم دارن آرنوفسکی شد

«آرونوفسکی»، کارگردان نامزد اسکار که از فیلم‌هایش می‌توان به نهنگ، مرثیه‌ای برای یک رویا و قوی سیاه اشاره کرد، گفت:

من هیجان‌زده هستم که با دوستان قدیمی‌ام در «سونی پیکچرز» همکاری کنم تا ترن هوایی آغشته به آدرنالین «چارلی» زنده شود. من نمی‌توانم منتظر شروع کار با «آستین» و خانواده‌ام از فیلمسازان نیویورک باشم.

«سانفورد پانیچ»، رئیس گروه «موشن پیکچرز سونی» گفت:

«دارن» یکی از درخشان‌ترین داستان‌نویسان سمعی و بصری در جهان است و اقتباس از این کتاب‌های فوق‌العاده «چارلی هیوستون» با بازیگری «آستین»، فرصتی هیجان‌انگیز بود که نمی‌توانم بخشی از آن نباشم.

آستین باتلر

«باتلر»، دو سال گذشته، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم الویس شد. او در حال حاضر در حماسه علمی تخیلی «دنیس ویلنوو» به نام Dune: Part 2 و در مینی سریال Apple TV به نام Masters of Air دیده می‌شود. در مرحله بعد، «باتلر» در دوچرخه سواران ساخته «جف نیکولز» و فیلم اقتباسی 3000 «پیکچرز سونی» از شهر در آتش ایفای نقش خواهد کرد که همچنین به همراه «دیوید هیمن» و «شین سالرنو» تهیه‌کنندگی آن را بر عهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پیوستن آستین باتلر به فیلم جدید دارن آرنوفسکی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *