استوری جنجالی نوید محمدزاده در مورد جنگ

در پی حمله پهبادی ایران به کشور اسرائیل، بازیگر معروف و محبوب سینمای ایران « نوید محمدزاده » در صفحه اینستاگرام خود به این اوضاع اعتراض کرد.

چندی پیش اعلام شد که « نوید محمد زاده »، بازیگر معروف و محبوب 38 ساله سینما و تلویزیون ایران، پس از حمله ایران به کشور اسرائیل در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتشار یک استوری و استفاده از کلمه بسه! به شروع جنگ و درگیری‌هایی که در منطقه رخ می‌دهد، اعتراض کرد. البته این استوری گویا پاک شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


استوری جنجالی نوید محمدزاده

در واکنش به حمله هوایی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، جمهوری اسلامی ایران حریم هوایی این کشور را هدف پهپادها و موشک‌های خود قرار داد. اسرائیل ادعا می‌کند که بیش از 300 پهپاد و موشک از ایران، عراق و یمن به سمت آن پرتاب شده است. همچنین، اسرائیل افزود که 99 درصد موشک‌ها و پهپادهای شلیک شده را منهدم کرده است.

متن بیانیه سخنگوی ارتش اسرائیل نشان می‌دهد که تنها یک دختر بچه در جنوب اسرائیل زخمی شد. همچنین، در این حمله پایگاه‌های هوایی این کشور نیز هدف قرار گرفته و بسیاری از آن‌ها منهدم شده‌اند. در پی این حملات، اردن و عراق حریم هوایی خود را موقتا بسته‌اند. قرار است در جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل به درخواست اسرائیل، این حادثه بررسی شود.

نوید محمدزاده

« نوید محمد زاده » بازیگر اهل ایران، در سال 1365 متولد شد و در فیلم‌های مختلفی نقش‌ آفرینی کرده است. بازی او در فیلم عصبانی نیستم با تحسین منتقدان همراه بود و برای آن، نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر شد. او همچنین در فیلم‌های ابد و یک روز و بدون تاریخ، بدون امضاء نیز جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد.

او از تجربه حضور در نمایش خانگی با مجموعه قورباغه شروع کرده و سپس به سینما و تلویزیون راه یافت. او دارای مدرک تحصیلی فوق‌ دیپلم عمران است و در سال 1400 با فرشته حسینی ازدواج کرد. او در طول دوران حرفه‌ای خود، در برنامه دوستان نیز به عنوان مجری حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی استوری جنجالی نوید محمدزاده چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *