معافیت سربازی متاهلین دارای دو فرزند ؛ هرآنچه که باید از قانون جدید معافیت سربازی بدانید

در روز دوشنبه 23 اسفتند 1400، قانون جدید معافیت سربازی اخذ گردید و وضعیت معافیت سربازی متاهلین دارای دو فرزند دچار تغییر شد.

تاکنون معافیت سربازی متاهلین دارای یک فرزند ممکن نبود. با این حال، معافیت سربازی متاهلین دارای فرزند دوم، همچنان امکان پذیر بود. اگر شخصی بالای 30 سال سن داشته و دارای دو فرزند باشد، می‌تواند معافیت رایگان سربازی را دریافت کند.

معافیت سربازی متاهلین دارای دو فرزند

هرآنچه که باید از قانون جدید معافیت سربازی بدانید

معافیت سربازی متاهلین دارای دو فرزند
معافیت سربازی متاهلین دارای فرزند, معافیت سربازی متاهلین دارای یک فرزند

با این حال، اکنون قانون جدید معافیت سربازی تصویب شده است که این طرح را رد می‌کند. قانون معافیت سربازی متاهلین دارای دو فرزند در 16 اسفند امسال تصویب شد. با این حال، خیلی زود و پیش از اجرا شدن معافیت سربازی متاهلین دارای فرزند دوم، این قانون از قانون اساسی کشور حذف گردید.

بدین صورت، معافیت سربازی متاهلین دارای یک فرزند و دو فرزند، هر دو غیرممکن است. البته که قانون جدید معافیت سربازی هیچ‌گاه اجرا نشده و تنها یک طرح غیر عملی بود. باید دید که آیا قانون جدید معافیت سربازی باری دیگر تغییر خواهد کرد و یا خیر.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معافیت سربازی متاهلین دارای دو فرزند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *