آزادی نازنین زاغری رتکلیف ؛ آخرین وضعیت نازنین زاغری به چه شکل است؟

نازنین زاغری یکی از زندانیان سیاسی ایران است. اما درحال حاضر، آخرین وضعیت نازنین زاغری تغییر کرده و خبر آزادی نازنین زاغری رتکلیف منتشر شده است.

شاید در ابتدا سوالی همچون جرم نازنین زاغری چیست را داشته باشید. به طور خلاقه، پاسخ جرم نازنین زاغری چیست برابر با جاسوسی است. نازنین زاغری یک شخص دو تابعیتی ایرانی و بریتانیایی است. وی مقیم بریتانیا بوده و در سال 1395 برای ملاقات با خانواده‌اش به ایران سفر کرد.

آزادی نازنین زاغری رتکلیف

آخرین وضعیت نازنین زاغری به چه شکل است؟

آزادی نازنین زاغری رتکلیف
نازنین زاغری الان کجاست, جرم نازنین زاغری چیست

در سفر ذکر شده، نازنین زاغری متهم به جاسوسی برای بریتانیا شد. البته که او این ادعا را رد کرد و گفت که به هیچ عنوان یک جاسوس نیست. با این حال نازنین زاغری به جرم جاسوسی دستگیر شد. اگر بخواهیم جوابی برای نازنین زاغری الان کجاست بیابیم نیز باید گفت که نازنین زاغری همچنان در زندان قرار داد.

آخرین وضعیت نازنین زاغری امروز تغییر کرده است. طبق اعلام خبرگذاری‌های بریتانیایی، قرار بود تا نازنین زاغری آزاد شده و به بریتانیا بازگردد. البته که طبق گفته‌های ولیل نازنین زاغری و همچنین خبرگذاری صدا و سیما، آخرین وضعیت نازنین زاغری دچار تغییر شده و او بزودی به فرودگاه منتقل شده و به لندن سفر خواهد کرد. همانطور که گفتیم درحال حاضر پاسخ سوال نازنین زاغری الان کجاست در زندان است اما خیلی زود، وی آزاد گشته و راهی لندن خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آزادی نازنین زاغری رتکلیف سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *