رونمایی از کتاب حوض خون ؛ به همراه نحوه دانلود و خرید کتاب حوض خون

در مراسم دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با حضور گسترده مردم، رونمایی از کتاب حوض خون از انتشارات راهیار صورت گرفت.

برای معرفی کتاب حوض خون باید گفت که کتاب حوض خون در رابطه از حضور زنان در دفاع مقدس است. در این کتاب تصاویری وجود دارد که این بخش از تاریخ را روایت می‌کند. طبق شرح کتاب حوض خون، دفاع مقدس بخش مهمی از انقلاب اسلامی است که نیاز به روایت بیشتری دارد.

رونمایی از کتاب حوض خون

به همراه نحوه دانلود و خرید کتاب حوض خون

رونمایی از کتاب حوض خون
معرفی کتاب حوض خون, دانلود کتاب حوض خون

لازم به ذکر است که فاطمه سادات میرعالی وظیفه نویسندگی این کتاب را برعهده داشته است. همچنین انتشارات راهیار نیز این کتاب را نشر داده است. اکنون که معرفی کتاب حوض خون را به شما ارائه دادیم، بهتر است تا به نحوه دانلود و خرید کتاب حوض خون بپردازیم.

برای خرید کتاب حوض خون فیزیکی، می‌توانید به کتاب فروشی‌های معتبر مراجعه کنید. البته که شما می‌توانید به انتشارات راهیار نیز مراجعه کنید. همچنین شما می‌توانید برای دانلود کتاب حوض خون به وبسایت فیدیبو مراجعه نمایید. فیدیبو امکان دانلود کتاب حوض خون را برای شما مقدور کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رونمایی از کتاب حوض خون سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *