گریه استاندار کهگلویه و بویر احمد ؛ آخرین اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد

با بررسی آخرین اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد به گریه استاندار کهگلویه و بویر احمد می‌رسیم. اما دلیل واقعی گریه استاندار کهگلویه و بویر احمد چه بود؟

در مصاحبه کهگیلویه و بویراحمد استاندار این استان، به گریه افتاد. وی درحال بازدید از روستایی محروم بود که گزارشگر صدا و سیما با او مصاحبه کرد. اما او نتوانست جلوی خود را بگیرد و به گریه افتاد. اما اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد تنها به اینجا ختم نمی‌شود.

گریه استاندار کهگلویه و بویر احمد

آخرین اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد

گریه استاندار کهگلویه و بویر احمد
کهگیلویه و بویراحمد استاندار, اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد

در ادامه استاندار کهگلویه و بویر احمد به انتشار ویدیوی خود واکنش نشان داد. او گفت که درحال بازدید از منطقه‌ای بود که نه جاده‌ای دارد، و نه آب و گاز لوله کشی شده. مردم زیادی در این روستا به دلیل امکانات بسیار کم از دنیای می‌رفتند و حتی هیچ امکاناتی برای زنان باردار وجود نداشت. مردم زیادی نیز برای عبور از رودخانه کشته می‌شدند.

در ادامه کهگیلویه و بویراحمد استاندار گفت که مردم این روستا از او درخواست کمک می‌کردند و می‌گفتند که حتی نان برای خوردن ندارند. او نیز نتوانست در مصاحبه با صدا و سیما جلوی خود را بگیرد و به گریه افتاد. این گریه باعث انتشار اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد زیادی شد.

بیشتر بخوانید:

گریه استاندار کهگلویه و بویر احمد
کهگیلویه و بویراحمد استاندار, اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه‌ها نسبت به گریه او، کاملاً متضاد است. برخی این رفتار را از انسانیت و برخی دیگر از توهین داستند. با این حال استاندار کهگلویه و بویر احمد از گریه خود عذر خواهی کرد. وی در ادامه گفت که حتما به این روستا خدمات رسانی خواهد کرد و نمی‌گذارد که این منطقه در سال 1401 نیز همانند زمان حال باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گریه استاندار کهگلویه و بویر احمد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *