آتش سوزی مغازه ترقه فروشی کرمان ؛ آیا انفجار مغازه ترقه فروشی در کرمان واقعی است؟

ویدیویی تحت عنوان آتش سوزی مغازه ترقه فروشی کرمان در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است. آیا انفجار مغازه ترقه فروشی در کرمان واقعی است؟

چهارشنبه سوری یکی از جشن‌های باستانی در ایران است. البته که این روزها جشن چهارشنبه سوری تبدیل به شبی پر خطر شده است و مردم با استفاده از مواد منفجره مختلف، آشوب‌های زیادی را به وجود می‌آورند.

آتش سوزی مغازه ترقه فروشی کرمان

آیا انفجار مغازه ترقه فروشی در کرمان واقعی است؟

آتش سوزی مغازه ترقه فروشی کرمان
آتش سوزی مغازه ترقه فروشی روسیه, آتش سوزی مغازه ترقه فروشی کرمان

هر سال آمار مصدومین و کشتگان در شب چهارشنبه سوری زیاد می‌شود و اخباری از خرابی‌های این شب  در فضای مجازی منتشر می‌شود. انفجار مغازه ترقه فروشی در کرمان نیز جزو همین اخبار است. اما با توجه به بررسی‌ها متوجه می‌شویم که این ویدیو جعلی بوده و ویدیو اصلی مربوط به آتش سوزی مغازه ترقه فروشی روسیه می‌شود.

طبق گفته رضا میرزایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، خوشبختانه چنین حادثه‌ای در شهر کرمان رخ نداده است و اینآتش سوزی مغازه ترقه فروشی روسیه مربوط به یک کارخانه ترقه‌سازی در کشور روسیه است که به‌عنوان انفجار مغازه ترقه فروشی در کرمان در شبکه‌های مجازی در حال انتشار است.

با توچه به گفته‌های رضا میرزایی، می‌توانیم از جعلی بودن این ویدیو اطمینان حاصل کنیم. خوشبختانه ویدیوی آتش سوزی در کرمان جعلی بوده است اما همچنان شب چهارشنبه سوری حوادث زیادی را به همراه داشته است. پس بهتر است تا در شب چهارشنبه سوری احتیاط بیشتری به خرج داده و از حوادث غیرقابل برگشت جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اتش سوزی مغازه ترقه فروشی کرمان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *